A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mitsubishi » Outlander (2003-2006)

Outlander 2.0 Turbó 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Mitsubishi Evolander

Szöveges ítélet

Ez már nem az els? Mitsunk, s?t az utóbbi években párosával szolgálnak nálunk a 3 gyémántok. ( egy véletlenül valahogy becsúszott rönyót leszámítva ) Nem sok Mitsu rohangál az országban ( amit én nem bánok ), de Outlander Turbó egyenl?re 1-2 darab. Nem is ismerik igazán az emberek, az utcán és nézik, megfordulnak utána, majd megnézik a hátulját is , h milyen autót látnak. Sokan biztosan nem tudják eldönteni, h milyen kategória egyáltalán... SUV, vagy emelt kombi, de picit talán egyter?s is, valójában azonban egyiksem. A turbó feliratról pedig nem tudom mit gondolhatnak  Ráadásul az autó még a hívatalos Magyarországi forgalmzása el?tt került hozzánk. Azt azért tudni kell, h feketében a Turbós már elég jól néz ki a kis hátsó spoilerekkel, lexus lámpákkal ,s?tétitett ablakokal, picit más lökhárító elöl nagyobb kipuff. vég, 17” felni és légbeöml? az intercoolernek a mociháztet?n . Igen ezt az autót a Evo Lancer nek egy kicsit butitott 4G63T jel? motorja hajtja, és szintén kicsit butitott összkerékhajtás rendszere található alatta. Így 205hp és 303Nm áll rendelkezésre. Tehát ellenfele érkezett immáron Eu ban is a Subaru Forester Turbós változatainak ! ( Japánban Airtrek Turbó néven már régebb óta elérhet?, igaz ott 240le és 5seb. Automata váltó és 6.1sec100 ra ). Outlander 7,7sec megy 100ra, ami simán meg van, s?t volt már olyan is akiknek kevesebbnek t?nt. 1.ben és 2.ben beleprésel az ülésbe, nagyon megindul, és persze a többi fokozatban is azért tisztességesen húz ! Igazi vadállat, b?ntetni lehet vele ezerrel. Aki nem ismeri ( már pedig a legtöbben nem ) azoknak szép meglepetést okoz !! Audi A6 ot izzasztott már meg 160-200ra autópályán... és hiába jönnek a kanyarok akkor sem sok ellenfél van. A sima Out. hoz képest 3cm ültetve és talán picit keményitve van a fútóm?. Közepesen éles vagy hosszú elnyújtott sodros kanyarokban ha a gázon állsz és van turbónyomás akkor tényleg döbbenet mit tud a masina. ( sok sport autónak becsületére válna ) . A 303Nm és az Awd meg persze a fútóm? nagyon bentartja az autót. Teljesen elfelejted h miben ülsz. Billegés vagy bizonytalanság melyet alapvet?en vár az ember egy viszonylag magas 1-2 apróságot leszámítva átlagosnak t?n? már már hobbi terepjáros autótól igen tempós közúti haladásnál egyáltalán nincs. Ha viszont határon vagy közel ahoz autózól ilyen hosszabb kanyarokban és játszol a gázzal ( nyomod nem nyomod ) akkor lehet érezni enyhe bizonytalanságot, de hát vezetni nem is így kell.... és akkor tényleg durva de nagyon !!! Hajt?kanyarokkal tele pályán viszont picit más a helyzett, ami els?sorban nem teljesen az autóra való 4évszakos szárazúton nem éppen elemében lev? Yokohama GO35 gumik miatt lehet, ami ráadásul totál idióta 215/55R17 ben van rajta. ( az a /55 meg 4évszak+ érdekes minta... ) A tempó mondjuk nem rossz ígysem, de szerintem sokkal többet tudnak egy peresebb de legalább jobb min?ség? gumival. Igen ilyen kanyarokban azért el eltolja az orrát. Egyetlen vígasz, ha Yoko gumik állítóag gyorsan kopnak  és akkor mehet rá valami igazán sportos peres lágykeverék? Yoko ( pl. Ami van az EVOn gyárilag ) . azzal pedig biztos nagyon komoly !
A bels?tér nagy, s?t kifejezetten nagy, hátul is. Viszont a középkonzol meglehet?sen egyszer? és kihalt. Ezt egy Pio navis rádió igyekszik feldobni ( nem széria ) és még 3óra probálna, ha nem a jobban felszerelt Turbó kivétel még véletlenül sem 1DIN szabvány rekesze tátongana a rádió alatt ( a sima alap Out. ban pont 1 DIN hely van ) . tehát ennek beszereléséhez picit átkell szabni a középkonzolt. Viszont utána már normálisabb lenne a látvány. Ami még nem éppen esztétikus az a szivargyútó meg az elakadásjelz? csúnya látvány a középkonzolon... na mind1 a kapcsoló rengetegbe nem veszel el az tutti. Egyébként bent ülve nem olyan gáz mint képeken  Más probléma nincs a beltérrel, mert az ?lések nagyon jól tartanak, kényelmesek és szépek- el?l hátul alcantra és b?r kombinációi. El?l ülésf?tés van. Alcantra ból egyébként még jutott az ajtókra is. A díszebetétek pedig karbon utánzatúak. A klíma itt is nagyon gyorsan és er?sen h?t-f?t !
Hátrányok : méreteihez képest pici csomagtartó ( kb. 400 literes, de látványra jóval kisebb ), amiért valószín?, h az AWD meg a nagy utastér a felel?s, kicsi benzintartály- s?r?n kell tankolni. A fogyija : eleinte bejáratosan brutális volt, városban picit tempósan 17-18l nagyon finom 14-15, most 5500km el elteltével kezd visszaállni, s???ttt ha nem forgatod 3000 alatt elváltasz ( akkor még nem éppülfel a teljes turbónyomi ) akkor 13,5l ( ez már gyári érték alatt van ) megáll, szinte 2.0 szívóként megy, a forgalommal meg lépést tudsz vele tartani úgyis. De szerintem ez az érték majd a kötelez? szervizek után lesz jobb. Na de ennél az autónál nem ez a legfontosabb, meg hát valamib?l menni is kell !! Egyébként a váltója új korában nem volt rossz, a 4. fokozatott mondjuk kicsit nehezen vette, de ez teljesen elt?nt 2000-3000km után, meg ugy az egész váltó jobb lett. Tehát pontosan és gyorsan kapcsolható, a fokozatokba belekattan, viszont az átlagosnál több er? kell a müködtetéséhez- a kuplunggal szintén ez a helyzett. De hát sok a nyomaték meg sportos a gép+ ott az awd, tehát minden meg van a gyors kuplung kivégzéshez is :-D A fékek pedig kell?en er?sek, hatásosan lassítják az autót és nem t?nnek fáradékonynak. Egy biztos annyit amennyibe kerül b?ven megér !!!
És akkor még nem beszéltünk a tuning lehet?ségekr?l.... mert hát igen komoly +++ teljesítmény elérhet? ráadásul ez bizonyos szintig még normál áron.... de hát a lehet?ségek szinte korlátlanok( EVOhoz kapható tuning alkatrészek ) ha valaki valami rettenett szeretne bel?le..... 800 + Le is elérhet? csak fizesd meg :-P

Hibalista

- h?lye kérdés.... ez egy Japánban gyártott Mitsu ráadásul nem egésszen 6000km a háta mögött.

Ide hordtam szervizbe

Mitsubishi Pécs. gyors, korrekt !

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2005
Kényelem (9) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 0
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 13 l
Előző autója? Következő autója? remélhet?leg Mitsubishi, de ez nem mostanában esedékes, legrosszabb esetben is valami Japán.
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mitsubishi Outlander 2003 (2004)

További ítéletek (13 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)