A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Lada » 1200, 1300 (1970-1988)

1200, 1300 1200 s 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Jó volt amíg jó volt

Szöveges ítélet

Mikor megvettük 10 hónaposan 88-ban maga volt az álom. Volt rajta ködlámpa, oda-vissza játszós magnó erősítővel, ajtóba szerelt philips hangszorókkal, motoros antennával, meg egy csomó olyan dolog ami a mai új autókba nincs vagy extra(szivargyújtó, kapaszkodó, kesztyűtartóba világítás). Végsebessége 150 km/h volt, az előző 76-os zsigulink torinói motorral kifektette a mutatót. Sokáig nem volt semmi különös baja csak a kötelező dolgokat kellett cserélni de 80 ezernél ette az olajat. Komplett új motort olcsóbb volt szerezni mint maga a felújítás így motorcsere. Másik motor 70 ezernél kezdte ugyanezt ez már csak gyűrűzve volt ill szelepszárszimeringek voltak cserélve. Ekkor kellett előszőr a karosszéria elelmeket cserélni igaz szinte mindent 11 évesen. Jó sokáig bírta. 94-ben tettem le a jogsit ekkortól kezdtem el vezetni. Kényelmes volt aránylag keveset evett jól is ment(főleg harmadikban mint az állat). Télen -20 fokban pöcre indult nyáron 35-ben tekert egy kicsit mire beindult. Hidegben indulás után ingadozó alapjáratot rángató motort könnyen orvosolni lehetett(3.-ban meghuzattad 120-ig utána mint a svájcióra). A hátsókerék hajtást imádtam. Legnagyobb baja egy idő után a kora volt. Minden ment tönkre sorba. Legbosszantóbb viszont az alkatrészek minősége. Kicserélt új alkatrészek pár száz kilméter után megadták magukat. Nálunk is szigorú műszaki vizsga lenne nem pedig 20000 ért átmegy bármi, akkor már szerintem egy szocialista gyártmány nem volna az utakon. Legszebb az volt amikor az autópályán elszakadta az 500 km futott ékszíj hajnal 4-kor. Szerencse alkatrészek, szerszámok a csomagtartóban így 20 perc után gyí. Utólsó csep a pohárba amikor (igaz saját hibámból) eltört a vezérlő lánc spanoló, volt komplett tartalék hengerfej így olcsón és hamar kész lett. Utána el is adtam még most is használja az új tulaj. A mai Ladák tiszta szégyenek pedig ha olyanok lennének mint 20 éve szívesen használnám újra.

Hibalista

- 16 év alatt sokminden.

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 1987
Kényelem (8) Használati időtartam 15 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 10000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 170000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Következő autója? Suzuki Ignis
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Lada 1200, 1300 1970

További ítéletek (141 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)