A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volkswagen » Bogár (1949-2003)

Bogár 1300 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Csinos 40-es

Szöveges ítélet

Akinek ilyen autója van az tudja nehéz a bogarakról elfogultság nélkül irni,beszélni.Ezekkel a problémákkal küzködve igérem le írok jót is rosszat is a mi "kis-dudunkról"Gyermekkori emlék,kis ciripelő hang,gömbölyded forma és a mindenhonnan oly sokat hallott megbizhatóság.
Ezek voltak azok az érvek ami miatt a "kis-dudu"mellett döntöttem.
Sok internetes böngészde után a szerelem első látásra dolog történt.
Győrben 1 mélygarázsban 40 körüli épitési vállalkozónál volt az autó 1 éve akit nem igazán érdekelt s csak állt a kis kafer.Előtte 1 doktorbácsi használta 35 évig.
Szóval a kiskocsi külsőre helyes kis hibákkal meglepően szép állapotban volt és a motor akkor és azóta is első forditásra indul időviszonyoktól függetlenül.
Ára:340.000ft
Kocsival haza:2006.08.17.
2006.08.18 vagyis másnap kocsikázás közben kitolat elém egy autó,padló fék hangos spriccenés közepette sikerült megállni.
Elrpedt a fékolaj vezeték(35 év után)
Na frankó ezzel jól belenyultam gondoltam,rögtön beszarik amint megvettem.
Komplett fékvezetékekek cseréje pofák,dobok+friss műszaki:40.000ft
Ezek után átlag fogyasztás 15.5 liter olcsó benzin.
Ennyi erővel
lehet jobban jártam volna egy S 500-sal az legalább megy is meg lehet benne feszülni,kis duduban legfeljebb kuporogni és tatktikázni ha egy hosszabb vakációra indulunk.Bár megjegyzem eddig semmit sem kellett otthon hagyni amit vinni szerettünk volna.
3 teljes tank "elkortyolgatása" s nem kevés karbi csavargatás,fuvóka cserélgetés után rájöttünk lyukas a benzin cső.Gáz adásra cukin pisilt alul a benzin....
Javítás után 9 l
Haverok röhögnek,asszony szekál hogy ez már nem megbizható,lassú,hangos meg öreg szar stb....
De én valamiért nagyon bíztam benne és olyat éreztem érzek a mai napig amikor beleülök amit más autóban soha.Talán tényleg van lelkük ezeknek a kisautóknak,és meghálálják ha szeretjük öket és gondoskodunk róluk.
Fogadásból irány Németország
1400 km
Előtte olaj csere.
Robogtunk novemberben a Német pályán 100-al s páran integettek is amikor elhaladtak mellettünk.
Anyós ülésenél az ajtó szigetelést szintén megette az idő vas foga s a kiskocsi fütőtt mint a veszett fene de az ajton jött be a hideg szóval 1-1.
Feleség térdén pokróc Ingolstaddtig,nem erőltette a nevetés.....
Ezután gondmentes autózás sokszor mai autókat megszégynitő tulajdonságokkal.
Persze nem a sebességre gondolok:-)))
Kénylmes 70-80kmh,utazó 90-100kmh max speed:130 kmh!!!
Itt már extrém sportról is beszélhetünk,mert nincs olyan dolog a kocsiban amit ne markolnál meg:-))))
Ezeket az autókat 70-90 kmh tervezték és ebben a sebességtartományban is érzik jól magukat itt a legkedvezőbb a fogyasztás is.
Hóban és sáros utón nagyon jól,könnyen kezelhető bár a hátsókerék hajtás miatt faralásra hajlamos,akinek elsőkerekes autója volt eddig annak óvatosságot javaslok elösször.De hamar meg lehet szokni és utána igazán jól lehet kezelni a "kitöréseket".
Furán néznek a mai autósok,amikor a hóláncot szerelgetik "dudu" pedig elrobog mellettük 2 fokozatban kipörgö kerekek nélkül lassú de biztos tempoban.
2 év után eljött az idő a karosszéria kijavittására.
A kocsi gyári szinkód alapján új fényezést kapott,semmi extra csak mint az eredeti új állpotában.
Remélem még sokáig ciripelünk együtt.
600 körül lehet olyan állapotban venni amit nem kell 2 év után lakatoshoz vinni és a megbizhatóságuk még ilyen öregen is lenyügöző.Biztositásról nem is beszélve(10.000/Év) a fentartásuk olcsó,mivel ritkán romlik el.Érezni a kis lelküket,kis odafigyeléssel sokáig duruzsol a füledbe a kis boxer.
Összeségében szerintem jó autó,aki tud áldozni a kényelem és a luxus oltárán az egy megbizható társa talál egy ilyen autóban.Annyira egyszerű,hogy szinte pár dolog romolhat csak el rajta.90-nel a világ végéig is el pöfögne szerintem.
S befejezésül annyit had üzenjek azoknak akik a hibákat sorolgatják és kellemetlenségeiket osztják meg velünk és akik rosszat vélekednek erről a kocsiról.
Ez a kocsi második világháborús tervezés.
A háború után 1947 óta gyártják sorozatban kissebb nagyobb változtatásokkal fejlesztésekkel 2003-ig.
A köztünk szaladgáló,ciripelő kis kaferek kegtöbje 30-45 év között van,hát csodálkozunk ha valami elromlik rajtuk?
Nagyon rossz beálítási körülmények között is üzemképesek sőt olvasható a vélemények között olyan aki törött féltengellyel hajtott még 100km-t.
Probáljunk 1 mai opelt suzukit vagy volkswagent
40 év múlva napi használatban megbizhatóan üzemeltetni.
Kitudja kis kedvenceink meddig ciripelnek még,reméljük sokan probálnak rajtam kivül is megóvni,és a jővőkornak megőrizni egy egy ilyen hires és sikeres kisautót mint a volkswagen bogár.



Hibalista

- Fék rendszer
-

Ide hordtam szervizbe

Gagyi nem hozzáértő ismerős aki megcsinálta de van benn kivetni való

Értékelése: 4

Másik szerelő értékelése

Szepes műhely.
Jók csak drága.

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1970
Kényelem (4) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (4) Km vásárláskor 103000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 26000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Almera Következő autója? Megtartjuk!Feleségnek van Golf IV variant
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volkswagen Bogár 1949

További ítéletek (77 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)