A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Citroën » Xsara (1997-2004)

Xsara 2.0 16v VTS Cupe 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Szerelmem

Szöveges ítélet

Úgy kezdeném hogy elfogúlt vagyok! :-) I love PSA!

Annó kezdtem egy Peugeot 605 Sri-vel amiről színté írok hamarosan. Az gáz volt, de olvasd el ott hogy miért!
Majd jött Xantia 2.0 Activa. (Erről is írok a megfelelő helyen)
Most pedig Xsara 2.0 VTS.
Szerelem első látásra és még ma is tűzbe hoz! (Bár nő lenne! :-D)

Az autót egy barátom "Sózta rám".
Nem ilyen kocsit akartam venni, hanem valami bőrös-fullos kombit...
Mikor beleültem elvarázsolt, mentünk egy kört s már nem volt kérdés hogy megveszem!
Iszonyú erős motor, sportos belső, nagyon jó felszereltség. (Esőszenzor,automata légkondi, elekromos minden, stb...)
Azóta sem bántam, meg.

A fogyasztáshoz némi magyarázat azért jár!
Az autó hosszú távon pályán 120-150km/h tempónál a sport rendszerrel kijön 8,3literből nálam. DE!!!! Én nem tudok ezzel szépen közlekedni! Ott az az erős motor, gyönyörű hangal ami miatt csak úgy tudom használni ha padló gáz - padló fék! Gondolom nem kell magyarázni... A tipikus "hülyegyerek" aki soha nem ér rá, és mindenkit legyúr az útról. Hát igen, ezt hozta ki belőlem! Így jön ki városban a 15L/100km.
Viszon bírja a vas! Dög melegben, vagy télen a -18-ban indítok és tolom neki tiltásig babusgatás-melegítés nélkül! Gondolom most azért majdnem mindenki felszisszen... Persze nem ezt a használatot írják a könyvében és nem is javaslom senkinek! Nem hiszik el a szervízben sem hogy nem esik szét. Pedig ha valaki akkor ők tudják mit javítottam rajta. A kopó alkatrészek is bírják. 2 év 26.000km alatt cseréltem fékbetétet elől-hátul, Szűrők, olaj, szíjak, meg amit a hibáknál felsorolok. Bírják a futómű alkatrészek is, pedíg nincs kímélve és van itt Tatabányán is éppelég szar út nem csak Pesten!

Kényelem: Picit rezeg itt a léc!
Biztosan az is befolyásol hogy nem volt előtte sport autóm, de kemény ahhoz képest akit megszoktam.
Mondhat bárki bármit, de az olajos rugózás az sokkal kényelmesebb volt a Xantia-ban! Az ülések sportosak, de még mindíg kényelmesebbek mint egy Suzuki-an, vagy egy Seat-an.
Hátra elég nehéz beszállni és kevés is a hely, de ez engem pont nem érdekel. :-) Én nem ülök oda, akinek meg nem tetszik az menjen busszal! A vez. ülés eltörött, ez állítólag betegsége meg az is hogy kiszakad az oldaltámasza. Nehéz bele szerezni másikat! Ezért hát a 7-es értékelés.

Teljesítmény:
3000-es fordulatig lusta, de 6800-nál tilt, s onnan 3700-ra esik vissza, így jól lehet vele gyorsúlni is. Bírja ha tiltásig pörgetem. 2.-ban 100km/h-t megy ami nagyon nem rossz! 9-es értékelést azért adtam mert azért egy turbó jól jönne! Van ebből 2.0 Turbó 180Le csak nem lehet kapni! Az 10 lehetne, de mások szerin is nagyon jól megy ez így is.

Költségek: A fogyasztás nagyban felhasználó függő, ezt ne soroljuk ige!
Egyébként az anyag árak szerintem megfizethetők, gyári sem drága és az utángyártott is általában Francia. Én megadom neki a minőségi kenőanyagokat és benzint. Castrol olaj, és Shell benzin. Én erre esküszöm! Soha nem hagyott cserben, de ez annak is köszönhető, hogy azonnal cseréltem ha valami nem volt 100%-os. Én nem hiszek abban hogy "jó az még egy darabig"! Még akkor sem ha a szerelő mondja! És ez nem márkafüggő....

Szóval szerintem egy nagyon jó kis fiatalos sport cupe annak aki el tudja fogadni hogy valójában egy 1M ft körüli középkategóriás "idős" autóban ül és nem egy 10M fölötti felsőkategóriásban!

Sok sikert mindenkinek ha ilyen autót vesz! Én csak ajánlani tudom!
Üdv: Carpe

Hibalista

- Mikor megvettem Trafósort cseréltem rajta (gondolom az előző tulaj már nem akart rá költeni) 40.000ft volt az anyagköltség, a munkadíj 0ft Köszönet Ferency Mártonnak érte! Kb 3-4 hónap múlva egy lamda szonda 13.000ft (utángyártott univerzális, de mindenhol ezt ajánlják). A karter gáz visszavezető cső (műanyag) elhasadt 6.200ft gyári új. Kipufogó rendszert rozsdamentes sport rendszer válltotta fel. 80.000ft. A váltó áttételnél van 3db kis gömbfejes kar. 20.000ft munkadíjjal együtt. Kopó alkatrészek. Jelenleg az üléssel kűzdök. Mert általános Xsara probléma hogy gyenge a szövet és eltörik a fém váz.

Ide hordtam szervizbe

Bosch Szerviz
2800 Tatabánya Táncsics Mihály út.

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Citroen Őrmező
2800 Tatabánya Alkotmány út 2/b

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (2) Évjárat 2001
Kényelem (7) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 118000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 27000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 15 l
Előző autója? Xantia I. Következő autója? C4 2.0 VTS
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Citroën Xsara 1997

További ítéletek (348 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)