Beszéljetek le a W140-es Merciről

2012.11.18. 13:44

Nem vagyok orákulum, nem ismerek minden autót, a véleményem szubjektív, személyes tapasztalataim, érzelmeim alapján alakul ki. Rossznak mondott autóból is van jó, jónak tartottból is akad elhanyagolt vacak. Csak egy nepper vagyok, nem próféta, én is tévedhetek.

Kedves Nepperűző!

Kamaszként csak poszterről nézegettem, de most rájöttem, hogy meg is vehetném. Kérlek, beszéljetek le a W140-es Merciről, amire aztán semmi szükségem. Nem napi használatra kellene, tényleg csak az élvezet kedvéért, hobbiautónak. Áruljátok kérlek el, hogy mire figyeljek, érdemes-e például dízelt nézni, és mi az amitől inkább meneküljek! Elég nagy a kavarodás az évjárat/kivitel/ár tekintetében, kérlek, segítsetek kicsit eligazodni.

Előre is köszönöm!

Üdv,

Laci

Szia Laci,

Olvasd el ezt, pont azután íródott, hogy egy W140-esről kezdtünk beszélgetni egy barátommal.

Majd ezt, nem pont a w140, de a cikk folytatása.

Valamint a tesztjét, főleg a második oldal második felét.

Soha.

Nincs még egy ilyen pénztemető a világon, nem tudsz olyan angol veteránautót, orosz imporlemezből kezeletlenül készült hetvenes évek eleji szuperkomplikált Ferrarit találni, amivel ennyire megszívod.

Minél jobb felszereltségű és nagyobb motoros (tehát minél inkább S-Merci), jó eséllyel annál nagyobb vele a szívás. Persze, ha találsz egy hitelesen, idős bácsi által vezettetett szervizkönyves, ötszámjegyű kilométert futottat, belecsaphatsz. De olyanra nagyon kicsi az esély.

A légrugót különösen kerüljed, a klímarendszer nyűgjeire készülj. És számold bele, hogy ha mellényúlsz, még egy töretlen, rozsdamentes, ám kilométerek sok százezreit magán tudó autó havi 100-200 ezer forintos költséget is tud jelenteni.

Üdv

Csikós Zsolt

Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.