Pista menni LeMans

2010.06.11. 14:09
74 hozzászólás

A nagy kérdés nem is az, hogy odaérek-e, hiszen a Peugeot szervezi az utat, ami mindig jó szálláshelyet és kellő törődést jelent, hanem az, hogy mennyire leszek netközelben ott, a helyszínen.

Bár egyelőre még csak Ferihegyen ücsörgök és a mellettem szintén ücsörgő, csehül beszélő szőke lábát stírölöm, azért kezdek komolyan elgondolkodni a fenti problémán.

20091224075808674

Csikós ugyan nyugtatott, hogy bőven lesz lehetőség és net hozzáférés, azért én mégsem vagyok biztos ebben.

A Peugeot viszont tutira megy, annyira, hogy kétezer vendéget hívtak meg a hétvégére, hiszen minden zászló nekik áll, elméletileg ők a legnagyobb esélyesek.

Ezt a tegnapi első kvalifikáció is alátámasztja, hiszen a négy LMP1-es 908 HDI FAP végzett tornymagasan elöl, mögöttük az Audi az R15-tel.

A 908-asok nagy előnye a nyomatékosabb motor (1200 Nm szemben az Audi "mindössze" 1050-ével) és a jobb aero-csomag. Utóbbival nagyobb végsebességet képesek elérni, ez főleg a rendkívül hosszú Mulsanne egyenesben számít (amit ugyan megtörtek a kilencvenes években két sikánnal, de még így is bőven 320 felett zúznak arrafelé). A németek persze meglephetik őket, szerintem nem játszották még ki a legerősebb ütőkártyájukat: a kedvezőbb fogyasztást. Sokat várnak ettől, a tegnapi sajtótájékoztatón legalábbis Ulrich Bez bizakodó volt. Az első hírek igen biztatók.

Én pedig azt csinálom, amit az Audi: bizakodom, hogy nem fog esni, és hogy lábon kihordom a következő három napot. Ahogy lehet, jelentkezem. Ha netán nem sikerülne, akkor pedig rögzítek ezerrel, hangot, képet, mindent, amit lehet.

Üdvözlet a padról,
omm, Ferihegy 2

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalcart, és ettől mi éhen halunk.

A TC olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TC-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.