2014.03.16. 08:01
144 hozzászólás

Még Trabant, de már megy!

63362

Egy év alatt elég sok mindent változtattam rajta, bár nem azért, mert elromlott ez-az, de az autón elő-elő tűnt, hogy előző gazdái minden törődést megvontak tőle. Én pedig nem szerettem volna, hogy valahol út közben hagyjon cserben.

Nyeli a pénzt, mint kacsa a nokedlit

63354

Az utakon ennek a típusnak sincs túl nagy presztízse, akár csak a Suzukinak; én a KRESZ-t betartva haladok 90-el az országúton (ahol lehet, 110-el), miközben szakadt opelesek és más autósok előzgetnek, de ez legyen az ő bajuk.

Első autóm,a Kis Kék

55117

Mint említettem voltak kisebb hibái,előzőleg már megtörték kissé és nem rakták össze rendesen,néhol zörögtek az elemek mert a rögzítőket nem tették vissza,vagy csak a csavarok felét,a 2 hátsó hangszóró beletákolásának módját inkább nem írom...(magyar buhera)

Az autó ami az örökkévalóságnak készült

24918

Az autóval amióta nálam van bejártuk jó néhányszor Németországot lakókocsival a vonóhorgon, voltunk vele néhányszor Boszniában, Montenegróban és egyszer eljuttunk vele a 123-as mercik mekkájába Albániába is.

A világ végére - szinte ingyen

27217

Nemrég elszakadt a féltengely-gumiharang, az autó mintegy 1500 km-t teljesített még így de ennek ellenére a féltengely csukló túlélte, még mindig az van benne, csak a harangot kellett cserélni (anyag: 2100 Ft, munkadíj: 2000 Ft).