Heti merítés Biturbó

2017.11.02. 16:10
7 hozzászólás

Avagy ha egyszer beszippantott az olasz autós érzés, bármennyit is szívsz, nem szabadulsz. Az előzmény:

A Bitrubo Gransportja

25972

Az autót a rendszám betűi alapján olyan 1994 környékén regisztrálhatták az országban. Előélete így a homályba vész, de ez immár maradhat is így, lényegtelen immár. Az előző tulajdonos feltehetően behozta szülőföldjéről motorhibásan, de két esemény mindenképpen történt: előjött az a gyári hiba amely 1986-ig sújtotta a korai Biturbo modelleket.

...és a folytatás ugyanattól a szerzőtől:

Kerekei sem voltak

69757

Az autóban Bosch 2Si ABS vezérlő van. Ennek nagy előnye, hogy ugyan Multiecuscan-al ugyan nem olvashatók ki a hibakódok, viszont egy szál vezetékkel, a hárompólusú diagnosztikai csatlakozó kék-fehér drótjának testre kötésével a műszerfali lámpán, gyújtás ráadására kivillogja a hibakódokat. (Ilyen esetben célszerű a produkciót felvenni videóra, majd számolgatás megkönnyítése érdekében a videofájlt lejátszani olyan programmal, amely tud lassított lejátszást. Ilyen a VLC például.)

Korábbi merítések

Hogy utálom-e? Igen, a baltát belevágnám. És még ronda is
Menetteljesítmény? Szerintem az extrás lehet, mert ebben nincs. 100-ról előzni három miatyánkkal lehet, cserébe kapsz menetzajt.
Szalonból, 24 ezer kilométerrel. Megérte
Direkt ilyen szalonautót kerestem, mert nem akartam egy nullkilométeres pickupot terepre vinni.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalcart, és ettől mi éhen halunk.

A TC olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TC-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.