Heti merítés Biturbó

2017.11.02. 16:10
7 hozzászólás

Avagy ha egyszer beszippantott az olasz autós érzés, bármennyit is szívsz, nem szabadulsz. Az előzmény:

A Bitrubo Gransportja

25972

Az autót a rendszám betűi alapján olyan 1994 környékén regisztrálhatták az országban. Előélete így a homályba vész, de ez immár maradhat is így, lényegtelen immár. Az előző tulajdonos feltehetően behozta szülőföldjéről motorhibásan, de két esemény mindenképpen történt: előjött az a gyári hiba amely 1986-ig sújtotta a korai Biturbo modelleket.

...és a folytatás ugyanattól a szerzőtől:

Kerekei sem voltak

69757

Az autóban Bosch 2Si ABS vezérlő van. Ennek nagy előnye, hogy ugyan Multiecuscan-al ugyan nem olvashatók ki a hibakódok, viszont egy szál vezetékkel, a hárompólusú diagnosztikai csatlakozó kék-fehér drótjának testre kötésével a műszerfali lámpán, gyújtás ráadására kivillogja a hibakódokat. (Ilyen esetben célszerű a produkciót felvenni videóra, majd számolgatás megkönnyítése érdekében a videofájlt lejátszani olyan programmal, amely tud lassított lejátszást. Ilyen a VLC például.)

Korábbi merítések

Bármi mást, csak ezt ne...
Nem voltak irreális igényeink, elképzeléseink, aztán az első problémával egyből az autó átvételekor kellett szembesülnünk.
Az igazi hibrid élményautó egy Chrysler?
Jégverten, néhol lakkhibás kasztnival, a két hátsó íven minimális pörsenéssel, lógó belső térrel vettem, aztán nagyon megszerettem.