Heti merítés Biturbó
Avagy ha egyszer beszippantott az olasz autós érzés, bármennyit is szívsz, nem szabadulsz. Az előzmény:

Az autót a rendszám betűi alapján olyan 1994 környékén regisztrálhatták az országban. Előélete így a homályba vész, de ez immár maradhat is így, lényegtelen immár. Az előző tulajdonos feltehetően behozta szülőföldjéről motorhibásan, de két esemény mindenképpen történt: előjött az a gyári hiba amely 1986-ig sújtotta a korai Biturbo modelleket.
...és a folytatás ugyanattól a szerzőtől:

Az autóban Bosch 2Si ABS vezérlő van. Ennek nagy előnye, hogy ugyan Multiecuscan-al ugyan nem olvashatók ki a hibakódok, viszont egy szál vezetékkel, a hárompólusú diagnosztikai csatlakozó kék-fehér drótjának testre kötésével a műszerfali lámpán, gyújtás ráadására kivillogja a hibakódokat. (Ilyen esetben célszerű a produkciót felvenni videóra, majd számolgatás megkönnyítése érdekében a videofájlt lejátszani olyan programmal, amely tud lassított lejátszást. Ilyen a VLC például.)
Korábbi merítések
- Hogy utálom-e? Igen, a baltát belevágnám. És még ronda is
- Menetteljesítmény? Szerintem az extrás lehet, mert ebben nincs. 100-ról előzni három miatyánkkal lehet, cserébe kapsz menetzajt.
- Szalonból, 24 ezer kilométerrel. Megérte
- Direkt ilyen szalonautót kerestem, mert nem akartam egy nullkilométeres pickupot terepre vinni.