2018.03.21. 14:20
52 hozzászólás

Kelés, reggeli, menés, dugó, kapukeresés – amennyiben ilyesmivel szeretnél foglalkozni, ezt jobb elfogadni. Mondjuk a tréler leparkolása egy több órás műtét lett, de előtte még szétnéztem. Ez az esseni vásárterület hatalmas, és már csak a mi pavilonunk tartalma is sokkoló. Mondjuk annyi Porsche van, hogy már átnézek fölöttük – ami nem nehéz.

Amíg sétáltam, Zsolt nekiállt lepucolni a kocsit, hogy a vevőjelölteknek alul is nyugodtan nézegethessék. Közben meg is jött az első érdeklődő, ki tudja, lehet, hogy ebből még lesz valami. Amikor az elmúlt nyolc év fotótermését a restaurálásról meglátta a fotókönyvben, leesett az álla. És 30 év pontonozással a háta mögött dicsérte Dezsőt. Szóval van remény! (Csík minderről: Ornbauban is szarrá dicsérték az autót, mégsem vették meg.)

Az Essen Expressz túránkat a Mercedes-Benz Hungária támogatta.

Az első érdeklődők

Update: az eddigi szomszédunk, egy 911 Turbo benézte a stand számozását, a valódi szomszédunk egy 230 SL lesz. Ugyanaz a motor van benne, mint a Pontonban, a tulajok közt már működik a kémia. :)

Újabb update: Ez itt egy szerény galéria a Ponton első óráiról a standon:

Az Essen Expressz kalandjai:

Azt hitted, minden VW-t ismersz?
Bogár, Golf, Passat meg néhány szögletes terepjáró, ó, persze, a Transporterek – nagyjából ennyit tudott régen a Volkswagen. Tévedés. De mekkora tévedés.
Pontonvég
Ha nyolc évvel ezelőtt olvasom, amit itt írok, felvágom az ereimet. Ha néggyel ezelőtt – hát, nem is tudom mire vélni a hírt. Most itt van a helye: táncot jártam a dög hűlt helyén, igen, a garázsban.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalcart, és ettől mi éhen halunk.

A TC olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TC-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.