Álomautó helyett nagy csalódás

2018.09.30. 10:06
33 hozzászólás

250.000 km-s teszt, avagy H vs J Astra

A kép illusztráció
A kép illusztráció

Kb. ugyanakkora futásteljesítmény után megállapítható, hogy az újabb Astra többször hibásodott meg. Kb. 0,5 literrel többet eszik 100 km-en és lomhább.

Nekem nagyon bejött, szeretem

A kép illusztráció
A kép illusztráció

A gyári 30 ezres olajcsere ciklust kezdettől fogva nem használom ki. Lekésőbb 15 ezrenként, de évente egyszer mindenképp cserélem.

Gazdaságos átlagautó

A kép illusztráció
A kép illusztráció

Nos én egy 2.0-es benzines 1991-es Honda Accordból ültem át ebbe a paripába és meg kell valljam, féltem a megszokott dinamika elvesztésétől. És kellemeset csalódtam.

Mé, mé, azé...

A kép illusztráció
A kép illusztráció

Eddig Honda Jazz volt, eladtuk mert kellett sajna a mani, de persze azért szerettem volna már egy "nagyobb" autót is ami nem a legkisebb az aktuális gyártótól, illetve nagyobb és erősebb mint a Jazz, főleg a normális tetőcsomagtartó hiányzott.

Nagy csalódás

A kép illusztráció
A kép illusztráció

Audi A4 2.0TDI 190 lovas, S-tronic váltó, elsőkerekes, S-Line kivitel – kb. 15M listaár. Sokaknak (nekem is) álomautó lenne vagy lehetne – de nem ebben a minőségben…

Korábbi merítések

Jó autó lehetne, de a dpf élhetetlenné teszi
Első SUV-m volt, nagyon jó élmény. Viszont a kezdetektől zavart két dolog. A fapadot idővel meg lehet szokni, de a dpf-et szerintem soha.
Gazdaságos egyterű, túl sok kompromisszummal
A Picasssót váltotta a piac legolcsóbb hétszemélyese a családban, méghozzá fullos kivitelben.

Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalcart, és ettől mi éhen halunk.

A TC olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TC-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.