Álomautó helyett nagy csalódás
250.000 km-s teszt, avagy H vs J Astra

Kb. ugyanakkora futásteljesítmény után megállapítható, hogy az újabb Astra többször hibásodott meg. Kb. 0,5 literrel többet eszik 100 km-en és lomhább.

A gyári 30 ezres olajcsere ciklust kezdettől fogva nem használom ki. Lekésőbb 15 ezrenként, de évente egyszer mindenképp cserélem.

Nos én egy 2.0-es benzines 1991-es Honda Accordból ültem át ebbe a paripába és meg kell valljam, féltem a megszokott dinamika elvesztésétől. És kellemeset csalódtam.

Eddig Honda Jazz volt, eladtuk mert kellett sajna a mani, de persze azért szerettem volna már egy "nagyobb" autót is ami nem a legkisebb az aktuális gyártótól, illetve nagyobb és erősebb mint a Jazz, főleg a normális tetőcsomagtartó hiányzott.

Audi A4 2.0TDI 190 lovas, S-tronic váltó, elsőkerekes, S-Line kivitel – kb. 15M listaár. Sokaknak (nekem is) álomautó lenne vagy lehetne – de nem ebben a minőségben…
Korábbi merítések
- Városi kisautó, igáslóként használva
- Mindent kibírt, ami szinte hihetetlen. A lengéscsillapítók is egyszer voltak még csak cserélve benne.
- Miért Porsche?
- Azzal mentegethetem magam, hogy ez egy befektetés, minden évben többet fog érni, és milyen menő lesz már, hogy 60 évesen 25 éves young timerrel kavarok.
Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.