2019.07.21. 07:46 Módosítva: 2019.07.21. 16:31
8 hozzászólás

Persze, a versenyautók formája, a hangja is olyan volt múlt hétvégén, amit látva és hallva sokan könnyes szemmel álltak a célegyenesben. Nem lehet eléggé hangsúlyozni, hogy ezek a gépek LEGENDÁK, nagy részükről az ember sosem gondolta volna, hogy valaha élőben láthatja. Attól meg aztán tényleg térdre lehetett rogyni a slick gumik nyomaitól csíkos műgyanta padlón, amikor ezeket az autókat csupaszon, a kompozit karosszéria elemek nélkül lehetett körbenézni.

Azt hiszem, én pont ezt a részét szeretem az egésznek a legjobban. Megnézni a kis titkokat, azokat a részletmegoldásokat, amik valamikor kis túlzással a győzelem és az utolsó hely közötti különbséget jelenthették. Nagyjából minden kocsihoz oda lehetett menni, bekukkantani a motortérbe, megnézni a műszerfal kis kapcsolóit. Persze mindent csak ésszel, hiszen az esetek nagy részében épp karbantartás zajlott a kocsikon, a szerelők azon dolgoztak, hogy a következő futamon is hiba nélkül menjenek a gépek, ilyenkor láb alatt lenni faragatlanság.

Ha csak egy kicsit is érdekel a technika, ha kíváncsi vagy arra, hogy milyen problémák merülhetnek fel egy versenyautó üzemeltetése során, és hogyan oldják meg ezeket, a Hungaroring Classic bokszaiban garantáltan bevérzik a szemed, annyi nézni való van. És megint kiderült, a gyorskötöző és a duct tape (duck tape, kacsaszalag, nevezd, aminek akarod) mindenre és bármire jó.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalcart, és ettől mi éhen halunk.

A TC olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TC-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.