Váltás világos nézetre
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
tc híradó
Traffipax-dublőrökkel erősít a rendőrség
-
v10
Dupla vagy semmi
-
tc hirado
Elhaló segélykiáltás a pénzhegyek alól
-
giulia
Dőljenek a sztereotípiák
-
hegesztőkocsi
Csináltam egy hegesztőkocsit
-
szívódízel
A beugró, vészhelyzetben
-
-
vesta
Fiatalt akart, de olcsón
-
erőmérő
Öreg oroszlán is nagyot harap!
-
-
-
-
-
-
-
-
műhelyprn
Hamisan dorombol a D-macska
-
-
Igazi szex, műanyagból
Videó: Chevrolet Corvette Cabriolet
Gyerekként elvarázsolt a Corvette C4 nyúlánk alakja, majd újságíróként vezettem C6 tesztautót. Ez itt a kettő közötti, ötödik generáció, a Chevy Corvette C5, melyet 1997-től gyártottak 2004-ig. Még bukólámpás, de már van benne HUD meg kitörésgátló, és egy igazi, telivér sportautó, számos műszaki csemegével. Meg egy üvöltő V8-cal.

A Corvette legendás, de talán nem mindenki tudja, hogy szemben más erős USA vasakkal, ezt mindig megpróbálta műszakilag is az európai ellenfelek szintjére hozni a General Motors. Nem mindig sikerült, de a C5 pont betalált: nagyon különleges, nagyon egyedi, és nagyon komoly sportkocsinak számított a maga korában. Viszont természetesen OHV V8 van az orrában, a csodálatos LS1, mert ez mégiscsak Amerika.

Talán azt sem tudja mindenki, hogy ez a Corvette generáció háromféle kasznival létezett. A Coupé lejtős üveg csomagtér fedelet és targa tetőt kapott, a Cabriolet pedig rendes ponyvatetőt, ami fedél alá zárható. De létezett egy Hardtop is, mely a kabrió kaszni, csak ponyva helyett kemény tetővel, a gyári sportváltozat Z06 ilyen volt. Most viszont tavasz van, engedjük be a napot és a hangorkánt, jöjjön a Chevy Corvette Cabriolet. Pláne, hogy ebben 500 lóerőre tuningolt a motor...
