Több luxus és több sportosság a frissített BMW M8-ban

2022.01.30. 07:00

Változatlanul a BMW 4,4 literes, biturbó V8-asa van az M8-asok orrában, melynek teljesítménye is maradt a régi, tehát 625 lóerőt ad le 6000-es fordulaton, mellé pedig 750 Nm nyomatéka van 1800-tól egészen 5860-ig. Ezzel a klasszikus kétajtós kupé és a négyajtós Gran Coupé változat 3,2, a nyitható vászontetős kabrió pedig 3,3 másodperc alatt sprintel 100 km/órás sebességre. Az opciós M Drivers csomaggal pedig 250-ről 305 km/órára nő a végsebesség.

Lágyan váltó és keményen odacsapó programot is kínáló 8 sebességes ZF automata kapcsolódik hozzá, valamint az M5-ben bemutatott, M modellekhez hangolt xDrive összkerék-hajtás, mely megfelelő beállítással kizárólag a hátsó kerekeket hajtja, ha valaki szeretné felhővé égetni a 285-ös Michelin Pilot Sportokat a 2 tonnás nehézbombázóval. 

Agresszívabb kinézetű a nagyobb hűtőnyílásokkal és a fekete színű, dupla lamellás hűtőmaszkkal az M8-as, mint a frissítés után kizárólag M Sport csomaggal elérhető 8-asok. Az oldalsó kopoltyú motívum, a szélesített sárvédők és a négy kipufogó azért elég világosan jelzik, hogy ezek itt minden tekintetben a legsúlyosabb BMW-k.

12,3 colos érintőképernyője mellett leginkább színekben és kárpitokban frissült az M8-as, így nyolc új szín került a választékba. Ablakkerete és hűtőmaszkja mellett már a lézeres LED fényszórók belső elemei is lehetnek feketék, hogy haragosabb legyen a tekintete. Az utastérben már nem csak sportüléseken lehet üldögélni, hanem az M4-ben megjelent Merino bőrbe és alcantarába varrt, opciós karbon kagylóüléseken is, aki kivételesen komolyan venné a hétvégi versenypályás használatot.

Visszapillantó

A Totalcar heti összefoglaló hírlevele

Keddenként kedveskedünk neked egy olyan cikkválogatással, amiket szerintünk mindenképp érdemes elolvasnod az előző heti term(el)ésünkből. Ráadásul szívhez szóló előszót is írunk hozzá! Iratkozz fel, hogy legyen miért várni a keddet!