Aki így hátulról nem ismerné fel, ez itt a lépcsős hátú Citroën C4-es, amely kiérdemli a TotalCar Renault Thalia különdíját. Az erre az alkalomra alapított díj azoknak az elfogadható külsejű ötajtósokból készült családi szedánoknak jár, amelyeken már a királylány csókja sem segíthet, de az elnevezést már most megváltoztatjuk, és a továbbiakban a C4 Sedan Különdíj néven adományozzuk az arra érdemeseknek.
Az európai autós társadalom egyetlen szerencséje, hogy a Peugeot
307 Sedanhoz hasonlóan a C4 Sedan is jó messze elkerüli kontinensünket.
A jármű kizárólag Kínában lesz kapható, ahol szép nagy, különálló
csomagtartó nélkül senki nem vesz ekkora autót. Így akár még sikeres is
lehet az új modell, ha nekünk nem is tetszik a hátuljához ragasztott
ormótlan doboz. Az autóról egyébiránt nem tudunk túl sokat.
Valószínűleg főképp kisebb benzinmotorokkal készül, és a futómű
áthangolása révén alkalmas lesz rá, hogy az európai átlagnál azért
jóval gyengébb minőségű kínai utakon is elboldoguljon.
Bár a típus forgalmazása Kínában folyik, elképzelhető, hogy az ősbemutatóra Európában kerül sor, ahogy a Peogeot 307 Sedan esetében is. A leleplezés legvalószínűbb helyszíne a 2006-os Genfi Autókiállítás, ahol az összes európai autós médium képviselője megcsodálhatja a Citroën-tervezők megdöbbentő ámokfutását.
