2020.01.22. 15:11

Az Eurovan 2 modellcsaládot többféle márka- és típusnéven forgalmazták kisebb-nagyobb eltérésekkel, összesen tizenkét évig. A Peugeot 807 mellett ismerhetjük Citroen C8-ként, Fiat Ulysseként, és Lancia Phedra néven is. A négy autó teljesen ugyanazt nyújtja: 4,7 méteres egyterűek kilencféle motorváltozatban, nagyon praktikus kialakítással és manapság nevetségesen alacsony áron. Csakhogy a használtautó-piac bölcsen áraz, ezek az autók minimum hat-, de akár tizennyolc évesek is lehetnek, az elhasználódás, a karbantartatlanság és a gányolások pedig keményen irtják őket. Tomi 807-ese rengetegszer átszelte Nyugat-Európát, többször megállt az úton, de gazdája nagyon szereti és igyekezett mindent megoldani, ami felmerült. A sok erőfeszítés látszik is, bár kicsit elborzadtunk, amikor az Avalon Bosch Car Service átvizsgálta a 2007-es autót, majd jött Peugeot-Citroen gurunk, Szilva Tomi, aki pontosan tudja mi, hogyan teszi pokollá az Eurovan 2-tulajok életét.

Korábbi epizódok:

17 éves korom óta járok Audival
Nem új, de a formája még mindig frissnek hat: buktató csak a 200 ezer feletti futásban lehet.
Angol luxus, elegáns árajánlat
Ez egy életérzés: állítja Róbert, és nem sajnálja az autótól a pénzt.

Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.