2020.01.22. 15:11

Az Eurovan 2 modellcsaládot többféle márka- és típusnéven forgalmazták kisebb-nagyobb eltérésekkel, összesen tizenkét évig. A Peugeot 807 mellett ismerhetjük Citroen C8-ként, Fiat Ulysseként, és Lancia Phedra néven is. A négy autó teljesen ugyanazt nyújtja: 4,7 méteres egyterűek kilencféle motorváltozatban, nagyon praktikus kialakítással és manapság nevetségesen alacsony áron. Csakhogy a használtautó-piac bölcsen áraz, ezek az autók minimum hat-, de akár tizennyolc évesek is lehetnek, az elhasználódás, a karbantartatlanság és a gányolások pedig keményen irtják őket. Tomi 807-ese rengetegszer átszelte Nyugat-Európát, többször megállt az úton, de gazdája nagyon szereti és igyekezett mindent megoldani, ami felmerült. A sok erőfeszítés látszik is, bár kicsit elborzadtunk, amikor az Avalon Bosch Car Service átvizsgálta a 2007-es autót, majd jött Peugeot-Citroen gurunk, Szilva Tomi, aki pontosan tudja mi, hogyan teszi pokollá az Eurovan 2-tulajok életét.

Korábbi epizódok:

Tesla taxi 360 ezer kilométerrel: vennéd?
A Model S 85-öt gazdája, Andi hozta el nekünk egy alapos átvizsgálásra. Az autó egész nap Budapesten szállítja utasait, te pedig eldöntheted, széthullott-e már.
Ausztriában a Skodák is elporladnak
Ez a példány már átesett egy nagyobb motorjavításon is, de még bőven lesz vele munka. Vajon érdemes volt így megvenni?

Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalcart, és ettől mi éhen halunk.

A TC olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TC-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.