2015.05.11. 10:43

Kedves LPG Doktor!

A következő témában kérném szíves tanácsát. Jelenleg egy 2001-es Chrysler Voyager 2.5CRD autóm van, amivel igen meg voltam elégedve, de eljárt felette az idő. Ezért pár évvel fiatalabbat vennék, de megpróbálnám a 3.3 V6 benzinest LPG-re alakítva. Ön szerint érdemesebb venni egy tisztán benzinest, majd gázosítani, vagy eleve LPG-set keresni? Ugyanis a benzinesekből nagyobb a választék, valamint kisebb a rizikó, mint egy használt LPG berendezéssel. 

Köszönettel, Somogyi Tamás

Kedves Tamás!

Én is inkább a benzines átalakítását preferálnám. A már átalakított példányok egyrészt már valószínűleg lefutották a magukét, hiszen ritkán alakítanak LPG üzemre autókat évi 6000 km kedvéért. Másrészt nagyon sok a helytelen beállítás, rosszul konfigurált beszerelés még külföldön is.Ennek bizonyos idő elteltével mindenképpen káros következményei lesznek. Ezt nem célszerű felvállalni.

A választásnál nem a gázszett márka a döntő, hanem a beszerelő műhely minőségi munkavégzése. Honnan tudhatja, hogy milyen minőségben dolgozik az adott műhely? Nehéz kérdés. Ha a gázcsöveket popszegeccsel rögzíti a kasznihoz és az udvaron álló helyben programozza a gázrendszert, az itthon és Angliában egyaránt kerülendő.

Itt olvashat többet arról, hogy néz ki egy szakszerű rendszer beállítás.

Üdvözlettel: LPG Doktor www.lpgdoktor.hu

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalcart, és ettől mi éhen halunk.

A TC olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TC-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.