Minden, amit a modern autók hátsó fejteréről tudni érdemes

2007.12.25. 15:39
18 hozzászólás

A szerző egy 2007-es BMW 635d jobb hátsó ülésen, kényelmetlenül. Fotó: Csikós Zsolt

Autót nem vezető, de jobb hátul gyakran utazó zsiráfként talán érthető, hogy különösen érdekel a hátsó fejtér problémája.

Ami, ugye, veszélyeztetett faj, az új autók a görcsös kupénaklátszás miatt egyre kevésbé foglalkoznak a kérdéssel. Nyilván azért vesz mindenki 2+2-es autót, hogy hátra teli kosár barackot vagy fotóstáskát küldjön, érthető.

Írtam is a problémáról egy meglehetősen hosszú posztot az októberi BMW 633CSi vs. BMW 635d összehasonlító teszt kapcsán, ahol nyilván a 633CSi nyert. Szemeztem a problémához elég hasonlatot, előkerültek Szaúd-Arábia köztéri lefejezései, spanyolcsizma, pigmeusok, ami kell.

És akkor két hónappal később kinyitom a Sunday Timest, és Jeremy Clarkson a Mini Cooper S Clubman tesztjében egy félmondattal elintéz mindent, ami a műfajban elintézhető. A félmondat egyébként még a rendes Miniről szól:

[…] hátul csak Boleyn Anna fér el kényelmesen […]

Jeremy Clarkson: Just what you didn’t want – a turbo toilet (Mini Cooper S Clubman) →

Mint egy olyan lakás lakója, ahol köbmétereket tölt ki az angol reneszánsz irodalma (← nem az enyém), ezt tényleg különösen értékelem. A maga csodálatos, nyomasztó, felülmúlhatatlan egyszerűségében is.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalcart, és ettől mi éhen halunk.

A TC olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TC-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.