Három hengertől 638 lóig

2009.03.02. 02:34
62 hozzászólás


Munkánk szerves részét képezi az egyes márkák és márkakereskedők honlapjainak túrása. Valahogy így akadt rá Winkler a Chevrolet hazai oldalán a kis eldugott Design Centre-linkre.
Kitűnő találat volt, felettébb érdekes betekintést ad a leendő formákról, finoman előrevetíti nem csak az európai modellek megközelítőleg végleges fizikumát. A Concepts-linkre kattintva feltűnik a hasonlóság az egyes tanulmányautók között, csak nem egy közös márkaarculat cseperedik a szemünk előtt?

Érdekes gondolat, talán idővel még meghatározó játékossá is válhat a Chevy az öreg kontinensen, mindene megvan hozzá: a moduláris platformok, milliónyi motor, kezdve a Mat Spark háromhengeres walkman-motorjától a Corvette dühöngő V8-asáig, újabban már a minőség is felütötte a fejét (az Epica meglepett minket is) sőt, a WTCC-ben elég szépen szerepelt a gyári versenycsapat és ami jó: egyelőre tartják az átlagosnál jobb ár/érték arányt is.
A merész terveket elnézve talán végre sikerül megszabadulni a Daewoo rossz ómenjétől. És ha már lendületben lesznek, igazán kibulizhatnák valahogy, hogy mi is vehessünk Camarot. Amerikai áron.

Utóirat: A minap szinte sajnáltuk kollégánkat, azt hittük, megint túlhajtotta magát. De most már tudjuk, hol fusizik éjszakánként, hogy egyre növekvő (és pöpec) flottáját karbantarthassa. Lowtyo második verséért azonban érdemes visszanézni a régebbi posztba.