Így buliznak a sógoréknál

2014.01.31. 17:00
17 hozzászólás


Érdekes, de az eltelt Totalcaros évek alatt már nem egyszer előfordult, hogy hosszú-hosszú idő után derül ki a nagy CEMP-birodalmon belül egy-egy kollégáról, hogy valójában él-hal az autókért.

Erre általában tök véletlenül jövünk rá, vagy bukik ki belőlük. Mint például Eszterből, aki egyszer csak beállított egy halom fotóval a Vienna Auto Show 2014-ről. Mint kiderült, imádja az autókat és az autózást, azonnal szemére is vetettük, hogy ezidáig egyszer sem jött ki a rendezvényünkre és hitelét veszíti, ha legközelebb sem jön.

Fogadják szeretettel Eszter beszámolóját a Volkswagen-csoport bemutatójáról, amit Vienna Auto Show 2014-nek hívnak. (Vicc volt. Vagy nem.)

Rég jártam autókiállításon, így nem igazán voltam felkészülve arra, mi vár rám a 2014-es Vienna Autoshow-n. Budapest és Bécs között félúton aztán megtudtam a számokat (30.000 m², 40 autómárka, 400 modell, 35 osztrák premier), amiből a legnagyobbat valójában elképzelni sem tudtam. A helyszínen körülnézve nem tűnt olyan ijesztőnek az egész.. aztán elkezdtem (volna) fotózni.

A hivatalos sajtófotó jól visszaadja a terep nehézségét, de teher alatt nő a pálma - ugye. Ahogy az esemény lezárulta után kiderült, 150 ezren voltak kíváncsiak az idei négynapos autókiállításra, szerintem mindannyian velem egy időben. Ez persze nem panasz, nagyon élveztem minden kihívásával együtt az egészet és egészen biztos, hogy nem most volt az utolsó alkalom, hogy autókat fotóztam. A rendezvény weboldalán közzétett sajtóanyagból érdekességként kiemelném, hogy saját felméréseikre alapozva tartják januárban az átfogó kiállítást, ugyanis ez az az időpont, amikor a látogatók 33%-a konkrétan autóvásárlást tervez, hatoda pedig már gondolkodik rajta. A vásárt a rendezők sikeresnek ítélték, s ebből enyhe gazdasági, iparági fellendülésre következtetnek. A gazdaságos kisautók, a kényelmes családi autók, a mindenes terepjárók, a középosztályú járművek és az exkluzív sportautók közül a kiállítás saját felmérése alapján a legnépszerűbb márkák a BMW, az Audi, a VW, a Mercedes és a Skoda voltak. A hölgyek a látogatók negyedét tették ki, a közönség ötödét pedig a 41-50, illetve a 21-30 évesek adták

20140118 111702 v2 kenereszter
Ahogy tavaly ígérték, az új Skoda Fabia mérete nem változott, de a megjelenése frissült. Az új külsőt a látogatók életkorra való tekintet nélkül imádták..