Majdnem egy évig dolgoztunk rajta, de van pár dolog, ami kimaradt. Itt a hosszú történet összegzője.
A hirdetés simán ment, de mire az autó eljutott az átadásig, azért jó pár dolog történt.
Eladó az autóm, amit egész évben reszelgettem. Ebben a posztban követheted, hogy éppen mi a legmagasabb árajánlat.
Tartalmas év volt, rengeteget tanultam és szívtem de most valami másba kezdek, az Astrának mennie kell.
Ezt az Astrát senkinek sem kell bemutatni, de úgy általában a típust sem. Most kiderül, mennyit ért a motorfelújítás!
Kevés dolog tudja úgy megváltoztatni egy autó külsejét, mint az, amikor megváltozik a színe. Az Astra most szintet lép.
Még egyszer nekifutottunk, hátha működni fog. És sikerült. Majdnem.
Mit jobb lakatolni, régi vagy új autót? Egyáltalán van különbség? De a legfontosabb: mit lehet tenni a rozsda ellen?
Sokat szívtunk vele, de kezd stabilan működni. Viszont a rozsda még érdekes feladat lesz.
A dilemma adott: szép, de öreg beltér, vagy új, de lelakott? A Rulettastra esetében döntést hoztam.
Mindig azt hiszem, hogy túlvagyok a nehezén, aztán a nyakamba esik valami váratlan. Egy hónap alatt be kell fejezni.
Szeretném látni a végét, de az Astra hibái olyanok, mint a mesebeli sárkány. Egy gondot megszüntetek, kettő nő a helyébe.
Fogynak a teendők a Rulettastrán, miközben sűrűsödnek a teendők a Rulettastrán. Viszont egy kicsit kevésbé szeretném, ha leégne.
Csöpögő benzin, check engine, leálló motor, szoruló fék, vér, könnyek, szenvedés. Ja, és csöpögő benzin.
Mire észre veszed a kopogást, már lehet, hogy nem csak egy alkatrészt kell cserélned. De miért kell lekapni a féket is?
A kilencvenes években már sok olyan autó készült, ami mechanikailag tartós volt, de a rozsda felfalja a kaszniját. Ez történik, ha felsír a flex.
Papíron túl vagyunk a nehezén, de most jön csak a neheze. Mert ok, eltűnt a rozsda, és az olajat sem eszi már, de elbukni még sok helyen el lehet.
Ha lyukas vagy törött nem csak a komfortot, de az autó működését is befolyásolja. Cselekedj!
Úgy voltunk az Astrával, mint a disznóvágáson: kizsigereltük, majd beletömtünk mindent.
És egyáltalán minek tákolni azt a romot? Nem lehetett volna valami érdekeset? Mi az egész értelme? Válaszolunk a nyomasztó kérdésekre.
A helyzet nem rózsás, ellenben rozsdás. Szóval most nekiállunk lakatolni.
A RulettAstra olajfogyasztása vetekedett a benzinfogyasztásával, márpedig ez nem maradhatott így. Legutóbb szétszedtük, most összerakjuk.
Az Astra motorja az olajat fogyasztja a tankja pedig a benzint. Mi?! A tank a benzint?!
A szaktudás hiányát lelkesedéssel pótolni - azt hiszem, ez lesz a sírkövemre vésve. Ugyanitt mutatjuk a rozsdaeltüntetés legolcsóbb módját.
Fura probléma ez: a motor erős, megbízható, de lassan több olajat fogyaszt, mint benzint. Mit lehet tenni? Van megoldás, vagy csak a motorcsere?
Rozsdás az ajtó? Tegyél fel egy másikat. Bár ilyen könnyű lenne, mint ezt a mondatot leírni.
Rettegsz az olajfogyasztástól? Novoth Tibi megmutatja, hogyan mérhető fel a motor állapota.
A MűhelyPRN szervizében járt Anti ajándék Astrája, hogy kiderüljön, mi mindent kell rendbehozni rajta. Bonts egy sört, ez hosszú lesz!
Anti a születésnapjára kapta ezt az Opel Astra F Caravant, de nagy kérdés, hogy valóban öröm-e egy ilyen "ajándék".
Gratulálunk, hogy tagja lett az Opelt kedvelők több milliós családjának, óvja, szeresse, és vigyázza hű társát: az első magyar autót.
A teendők sokasodnak, és nem mondom, hogy nem aggódom. Ellenben végre világítani is tud az autó.
Emlékeztek a Rulettkerékre? A 30. születésnapomra kaptam egy Rulettkerék-autót.