Fél kilowattal sem lett erősebb a Mugen CR-Z

2010.02.27. 07:02

Akik több lóerőt, nagyobb végsebességet, testesebb szagú gumifüstöt vártak, töltsék meg jéggel a garázs sarkában álló diszperzites vödröt, és fejeljenek bele! A rajongók számára itt a hidegzuhany: egy kósza lőerőt sem hoz a Mugen tuningcég hivatalos csomagja. A Honda CR-Z hybrid-kupé nem fogja bejárni a Civic Type R által kitaposott ösvényt, itt nem lesz plusz negyven lóerő. Szépnek szép, de a réteg, aki erre izgul, nyilván nem szobrot szeret építeni.

Vannak ugyan kósza hírek, hogy a jövőben talán, majd valamikor farag hozzá motort is a Mugen – egyelőre ezeket pletyka szinten érdemes kezelni. A most kiadott csomag természetesen aprólékos, minőségi és szép. Lejjebb ér és szélesebb az első légterelő, a tetőre szerelt szárny pedig hatalmas. Van hátul diffúzor, alatta pedig háromszög alakú kipufogóvég.

Az új hűtőmaszkon LED sor világít, és hogy teljes legyen sor, a rendszámtáblát karbonszálas konzol tartja. Egy rakat 17 colos könnyűfém felni közül lehet kiválasztani a hozzánk illőt.

Frissül a belső is: alumínium váltógomb, háromtagú műszercsoport, szőnyegek, és a nagy csodafegyver: a szénszálas visszapillantó takaró.

Szerencsére lesz olyan, ami a vezetési élményt is hizlalja: hiszen nem csak a kipufogóvég új, de az előtte tekergő egész rendszer is az. Más rugók járnak a futóműhöz, de magukban a gátlókban is vannak finomítások. Verseny fékbetét garnitúrát is dobozolnak, ami rövidebb féktávokat ígér.

Azonban a hívők erőt akarnak. Többet.