2020.12.15. 11:55

A két éve bemutatott Project Wami tanulmány végleges változatát mutatta be az Ares Design. A név változott, most Ares Design Wami Lalique Spyder-nek hívják, de a lényeg nem: ez az 1956-os ritkaság, a Maserati A6G/2000 Spyder by Frua korszerű utánérzése.

A friss fotókon az látszik, hogy a véglegesnek szánt modell más arányú, mint a tanulmány volt, ami valószínűleg annak a következménye, hogy a gyártásra szánt változattal már igazodni kellett valamiféle műszaki alapokhoz. Így a kerékkivágások kisebbnek tűnnek, a túlnyúlások láthatóan hosszabbak, az egész autó valahogy testesebbnek hat, mint a prototípus.

A belső tér is teljesen átalakult: a klasszikus fakormány és a műszerek csiszolt alumínium alaplapja is eltűnt, helyette műanyag-hatású, légzsákos közepű kormányt és különálló házú műszereket terveztek a végleges járműbe.

Az egyelőre nem derült ki, hogy milyen műszaki megoldások kerülnek a szériamodellbe, csak annyit tudunk biztosan, hogy 12 példány készül. Az Ares Design gyakorlatát ismerve azonban szinte biztos, hogy komolyabb technikát használnak majd – Ferrari, Maserati vagy más, hasonló, nagy teljesítményű különlegesség jöhet szóba műszaki alapként – és ennek megfelelően euróban is legalább hat számjegyű összeget kérnek majd a szériapéldányokért.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalcart, és ettől mi éhen halunk.

A TC olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TC-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.