A Chryslerrel tömné be a Stellantis a kínálatában tátongó lyukakat
- A Stellantis már dolgozik a Chrysler megújításán.
- Az amerikai márkával a portfóliójuk egy hiányzó részét töltenék be.
- Hogy pontosan mi ez, egyelőre nem tudjuk.
A Chrysler is a Stellantis azon brandjei közé tartozik, amelyeknek nem megy túl jól mostanában. Az amerikai márkának jelenleg csupán két modellje van a Pacifica és Voyager egyterűek képében, amik ráadásul a felszereltséget leszámítva nem sokban különböznek egymástól. Ideje lenne hát egy jókora megújulásnak.

Szerencsére ezt a Stellantisnál is tudják, így a hatalmas vállalat az új CEO, Antonio Filosa felügyelete alatt már a Chrysler új szerepét keresi. Erről Ralph Gilles, a Stellantis dizájnfőnöke beszélt, aki szerint a kísérletezés ideje következik az amerikai márkánál.
"Azt hiszem, itt az ideje megfordítani a dolgokat. Meg fogjuk próbálni. Kísérletezni fogunk a branddel. Van egy betöltetlen szerep a portfóliónkban és a szalonokban, amit a kereskedőink beazonosítottak, és amelyet talán betölthetünk a Chryslerrel. Szóval kísérleti szakaszban vagyunk." - mondta Ralph Gilles. Sajnos arra nem tért ki, mi is ez a titokzatos szerep, de idővel bizonyára ez is kiderül.
Forrás: motor1.com
