Egymilliós autó, millió hibalehetőséggel

2019.06.19. 06:16

Formaterve és kényelme alapján hívogató vétel a 2004 és 2011 közt gyártott, szépséges Peugeot 407. A története során összesen háromféle négyhengeres és egy véhatos benzinmotorral, illetve háromféle négyhengeres és kétféle hathengeres turbódízellel szerelt, limuzinként, kupéként és kombikasznival gyártott típus manapság olcsóbb mint szinte bármi ebben a méretben, ebből a korszakból. Ugyanakkor még külső szakértőnk, Szilva Tamás is azt mondja, hogy néha nagyon nehézkes a 407-esek szerelése sok drága hibája lehet a típusnak. Ákos autója 2,2 HDI SW, vagyis kombiváltozat. Ez a legszebb verzió, ráadásul néhány dolgot az előző tulaj cseréltetett rajta, így elvileg most a gondtalanság jön. Vajon valóban? A 2007-es autót az Avalon Car(e) Services Bosch Car Service-ben néztük át alaposan.

Korábbi epizódok:

Ilyen az Octavia RS 12 helyett 4 millióért
Átvizsgáltuk az autót, amely elsősorban használtként lehet jó vétel. Ennyiért tényleg megéri?
Németországból, olcsón...
A klímába csak gáz kell, állította a kereskedő. Tévedett. Az autó egyben van, de a motortérből a lottósorsolás hangja hallatszik. Mi lehet a gond a Nissannal?

Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalcart, és ettől mi éhen halunk.

A TC olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TC-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.