Egymilliós autó, millió hibalehetőséggel
Formaterve és kényelme alapján hívogató vétel a 2004 és 2011 közt gyártott, szépséges Peugeot 407. A története során összesen háromféle négyhengeres és egy véhatos benzinmotorral, illetve háromféle négyhengeres és kétféle hathengeres turbódízellel szerelt, limuzinként, kupéként és kombikasznival gyártott típus manapság olcsóbb mint szinte bármi ebben a méretben, ebből a korszakból. Ugyanakkor még külső szakértőnk, Szilva Tamás is azt mondja, hogy néha nagyon nehézkes a 407-esek szerelése sok drága hibája lehet a típusnak. Ákos autója 2,2 HDI SW, vagyis kombiváltozat. Ez a legszebb verzió, ráadásul néhány dolgot az előző tulaj cseréltetett rajta, így elvileg most a gondtalanság jön. Vajon valóban? A 2007-es autót az Avalon Car(e) Services Bosch Car Service-ben néztük át alaposan.
Korábbi epizódok:
- Szó szerint kivette az előző tulaj kezéből
- Parkoló Parádéra készülve ismét behívtuk Imrét, a pilótát, hiszen van még gyönyörű Mercije onnan, ahonnan ez jött. Hibát viszont találtunk!
- 2 millióért vette, most 8-ban van
- Korosodó luxusautónál a vételár a legkisebb költség, ezt tudjuk, de mennyibe kerül ma a kívánatos 5-ös fenntartása?
Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.