Egymilliós autó, millió hibalehetőséggel
Formaterve és kényelme alapján hívogató vétel a 2004 és 2011 közt gyártott, szépséges Peugeot 407. A története során összesen háromféle négyhengeres és egy véhatos benzinmotorral, illetve háromféle négyhengeres és kétféle hathengeres turbódízellel szerelt, limuzinként, kupéként és kombikasznival gyártott típus manapság olcsóbb mint szinte bármi ebben a méretben, ebből a korszakból. Ugyanakkor még külső szakértőnk, Szilva Tamás is azt mondja, hogy néha nagyon nehézkes a 407-esek szerelése sok drága hibája lehet a típusnak. Ákos autója 2,2 HDI SW, vagyis kombiváltozat. Ez a legszebb verzió, ráadásul néhány dolgot az előző tulaj cseréltetett rajta, így elvileg most a gondtalanság jön. Vajon valóban? A 2007-es autót az Avalon Car(e) Services Bosch Car Service-ben néztük át alaposan.
Korábbi epizódok:
- Aki a szíve mélyén BMW-s, az is marad!
- Nagyon ritkán lehet látni már a második 5-ös BMW generációt, Mario viszont nem dicsekedni jött, kíváncsi, mik az autó hibái és mennyit kell költenie rá.
- Van még olcsón jó hot hatch?
- Kihalóban lévő műfaj egyik utolsó képviselőjét hoztuk el a műsorba, és hoztunk egy házi gurut is.
Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.