2020.06.10. 06:15

Magyarországon mindenkinek a Mercedes, a BMW, esetleg az Audi ugrik be, amikor nagy, V8-as luxusautókról fantáziál. Pedig a piacon ott bujkál a Lexus első korszakának kiválósága, az LS400 limuzin is, orrában a világ talán legjobb V8-as benzinmotorjával az 1UZ-FE-vel. Mátyás és családja a Mercedesezés irányából kanyarodott a Toyoták felé, majd kötött ki ennél az 1995-ös LS-nél. Már megjavítottak rajta néhány hibát, de tökéletességhez visszavezető út még hosszú. Nagyon, de nagyon hosszú... Az autót ezúttal is az Avalon Bosch Car Service-ben vizsgáltattuk át.

Mátyásék autóját is ellenőriztük a Totálkár kártörténeti-lekérdezőrendszerben, amely az utóbbi húsz év magyarországi sérülésjavítási kalkulációiból merít. A lekérdezés 3990 forintba került, mert a rendszer öt korábbi kisebb káreseményt talált, mindegyik kis kár lehetett, de a számok elég meglepő. Amikor a Totálkár nem talál kárelőzményt, a lekérdezés ingyenes. Hozzászólni az alábbi Facebook-posztban, vagy a műsor Youtube threadjében tudsz:

  

Korábbi epizódok:

Bemutatkozik a Molnár Anikó design
Molnár Anikó egyedi autót szeretett volna, ki is szemelt egyet, de pénzügyi problémák miatt nem volt biztos, hogy hozzájut. Meglett, mi pedig átvizsgáltuk!
Hat gyermekkel ez egy családi autó
Ez a dízel sokat fut városban, cserébe megkapja a karbantartásokat is. Most megnézzük, mennyit kell rá költeni.

Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.