2020.06.10. 06:15

Magyarországon mindenkinek a Mercedes, a BMW, esetleg az Audi ugrik be, amikor nagy, V8-as luxusautókról fantáziál. Pedig a piacon ott bujkál a Lexus első korszakának kiválósága, az LS400 limuzin is, orrában a világ talán legjobb V8-as benzinmotorjával az 1UZ-FE-vel. Mátyás és családja a Mercedesezés irányából kanyarodott a Toyoták felé, majd kötött ki ennél az 1995-ös LS-nél. Már megjavítottak rajta néhány hibát, de tökéletességhez visszavezető út még hosszú. Nagyon, de nagyon hosszú... Az autót ezúttal is az Avalon Bosch Car Service-ben vizsgáltattuk át.

Mátyásék autóját is ellenőriztük a Totálkár kártörténeti-lekérdezőrendszerben, amely az utóbbi húsz év magyarországi sérülésjavítási kalkulációiból merít. A lekérdezés 3990 forintba került, mert a rendszer öt korábbi kisebb káreseményt talált, mindegyik kis kár lehetett, de a számok elég meglepő. Amikor a Totálkár nem talál kárelőzményt, a lekérdezés ingyenes. Hozzászólni az alábbi Facebook-posztban, vagy a műsor Youtube threadjében tudsz:

  

Korábbi epizódok:

Ilyen az Octavia RS 12 helyett 4 millióért
Átvizsgáltuk az autót, amely elsősorban használtként lehet jó vétel. Ennyiért tényleg megéri?
Németországból, olcsón...
A klímába csak gáz kell, állította a kereskedő. Tévedett. Az autó egyben van, de a motortérből a lottósorsolás hangja hallatszik. Mi lehet a gond a Nissannal?

Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalcart, és ettől mi éhen halunk.

A TC olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TC-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.