Váltás világos nézetre
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
tc híradó
Traffipax-dublőrökkel erősít a rendőrség
-
v10
Dupla vagy semmi
-
tc hirado
Elhaló segélykiáltás a pénzhegyek alól
-
giulia
Dőljenek a sztereotípiák
-
hegesztőkocsi
Csináltam egy hegesztőkocsit
-
szívódízel
A beugró, vészhelyzetben
-
-
vesta
Fiatalt akart, de olcsón
-
erőmérő
Öreg oroszlán is nagyot harap!
-
-
-
-
-
-
-
-
műhelyprn
Hamisan dorombol a D-macska
-
-
-
Több száz lóerős koreai premier – sperrel!
Erőmérő: Kia EV6 GT
Könnyű nekik, ha már annyi mindent tudtak a villanymotorokról, csak kellett egy jó karosszéria és már szinte kész is a jó elektromos autó. Nem ilyen egyszerű, de mégis nagyon jó lett a technológiailag is kiváló Kia EV6 GT.
Tudtam, csak nem sejtettem! Már azt, hogy így is lehet, mindenből a jót beépítve – átgondoltan és nem elsietve egy-két házi, hazai beszállítóval készen is van a jó autó. Mármint a 2020-as évek mércéjével jó autó. Erős, jól tölthető, praktikus és sperdiffis! Inkább fordítva: sperrdifis és minden többi. Talán nekünk megszállottaknak is szól ez az autó a lehetőségeivel, de a nagyon fiataloknak, meg a jövőnknek is.
Az EV6 a tavalyi Év Autója választáskor talán meglepetésre, de nem teljesen váratlanul győzött. Az elmúlt kb. 60 év győzteseit végignézve találunk ugyan 1-2 tévedést, de a 124-es Fiat, vagy a Leaf, Prius, Focus stb. azért mutatja, hogy ez nagyjából rendben van. Előremutató, vagy szokatlanul korszerű technológiát használnak az biztos.
Nehéz nem foglalkozni a hajtáson kívül mennyi érdekes és ötletes technológia van benne. Ezt megtette helyettem a videóban egy olyan ember, aki jobban ért hozzá. Maradok a hajtásnál: 21000-ig pörgethető a villanymotor! Már ez megérne egy hosszas elemzést! A nyolcszáz voltos technológiája, ami ugyan csak közel hétszáz, de így is óriási előny a többiek 400 Voltos rendszeréhez képest, ha tölteni kell, meg ha sok teljestményt leadni. Ugye emlékszünk, hogy régen az autók is 6 voltos akkut használtak?
Gyerünk, padlózzunk!
Szívesen kipróbáltam volna, mert elég meggyőző az autó. Sajnos most nem volt rá lehetőség, de majd egyszer. Vagy többször, mert az autó univerzális és amíg nem nekem kell kifizetni az árát, addig azt mondom, hogy kompromisszummentes, a nyomatéka pedig 0,5%-on belül tudta a gyárit! Vagyis a gyorsulásra nem lehet panasz. Kéne. Nagyon. Szerencsés ez a Sándor.
Hozunk még érdekes autókat, de addig is kérlek ha tetszett, oszd meg, lájkold, kommenteld és jelentkezzetek autóitokkal a jelentkezési űrlap kitöltésével, akár korszerűbb összkerekes vagy/és elektromos autóval is, itt azt is meg tudjuk mérni, lájkoljátok a Totalcar.hu-t a Facebookon, kövessétek be Youtube-csatornánkat!
Korábbi epizódok:
- Kívülről csak egy kombi Volvo, aztán benézel a motortérbe...
- A prémiumság jegyeit hordozza, közel 20 év után is praktikusan használható a napjainkban, de ott van benne a bugi.
- A nevem Z3: BMW Z3
- Bondnak jó volt a Roadster, nekünk jó lenne a Coupé.
