Honda Logo (1999)

Honda Logo (1999) törésteszt

2001.07.04. 15:15

A Honda kisautója által elért eredmények elvileg megfelelnek a kategória átlagának, azonban a teszt óta eltelt évek alatt megjelent új modellek már átadták az örökkévalóságnak ezt az átlagot.

Frontális és oldalsó ütközésvédelem          
Gázolási rizikófaktor        


Teszteredmények:
Frontális 6(38%) Oldalsó 11(61%) Összesítés 17(50%)

 
   
   

A frontális ütközési teszt során a karosszéria felépítése erősnek bizonyult, az utastér komolyabb deformálódás nélkül vészelte át a balesetet és a kormányoszlop elmozdulása is a kritikus értékeken belül maradt. Ennek ellenére a lábak védelme nem megfelelő, a térd körüli agresszív szerkezetek és a pedálok elmozdulása túl nagy kockázatot jelent a sofőr számára. Az oldalsó ütközésben a vezető feje szokatlan módon az ajtónak ütődött, valószínűleg egy, a medencéjét ért ütés hatására. Az ütközés másik eredménye volt, hogy az ajtón található könyöktámasz eltört. A hátsó biztonsági övek szolgálnak a funkciójukat ellátni minden szempontból képtelen gyermekülések rögzítésére, kritika érte az ülések keménységét, tartását, rögzíthetőségét, bár elismerés jár a négy nyelven megtalálható felszerelési útmutatóért, kérdés mi értelme van jól fölszerelni egy vacak gyermekülést. A gázolási mutatók átlagosak, csak a két lehetséges fejütközési pont kialakításánál gondoltak a gyalogosokra. A kisautó biztonsági felszerelései: vezetőoldali légzsák elöl, előfeszítős, erőhatárolós-biztonsági övek elöl, és a hátsó ülés két oldalán.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalcart, és ettől mi éhen halunk.

A TC olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TC-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.