A baj nem kicsi. RedBull a pácban

2014.02.28. 13:00
63 hozzászólás

Ted Kravitz nem egy nyeretlen kétéves. Ted Kravitz egy olyan szakértő (a Sky Sports riportere) , kinek szavára, mondanivalójára érdemes odafigyelni. És Ted Kravitz mondanivalóját ezúttal a tények is alátámasztják: komoly a baj a RedBull Racing háza táján.

Legfrissebb videójában (Jerez, teszthét) elmondja, hogy a Renault-motorok alulteljesítenek és egyelőre nagyon megbízhatatlanok, Daniel Ricciardo alig 32 kört tudott teljesíteni eddig, miközben a többi top-csapat már versenyszimulációkat folytat. Kamui Kobayashi, a szintén Renault-motorokat használó Caterham pilótája eddig sem tett szalvétát a szája elé és most is kijelentette, hogy Melbourne-ben jobb lenne egy GP2-es autóval indulni, úgy több esélyük lenne.

Kravitz ehhez csak annyit tesz hozzá, hogy bizony könnyen meglehet, hogy az RBR nem jut be a Q1-be sem az Ausztrál Nagydíjon. A Renault és a RedBull nem pánikolnak, hanem megfeszített tempóval dolgoznak, viszont ma éjfélkor lejár a FIA által szabott motorfejlesztési határidő. A Renault már haladékot kért. És hogy mekkora a kaka, arra remekül rámutat az Auto Motor und Sport híre, amelyben arról számolnak be, hogy személyesen a Renault-Nissan főnöke, Carlos Ghosn kért meghallgatást Jean Todtól (az FIA elnökétől), hogy meggyőzze a helyzet súlyosságáról és két-három hónap (!) haladékot kérjen.Ebből már semmiképpen nem jön ki jól a Renault, akkor sem, ha a fejlesztési határidőt esetleg mindenkire vonatkozóan kitolják ennyivel.

Kíváncsian várjuk a végét.

redbull.jpg