Minden új autó egy helyen

Hirdetés
2014.02.07. 17:19 Módosítva: 2014.02.24. 11:08
Ezt a cikket nem a Totalcar szerkesztősége készítette. Bővebben a PR cikkről, mint hirdetési formátumról itt olvashat.

Soha nem voltak még olyan gyorsak, kényelmesek és energiatakarékosak az autók, mint most. És soha nem találhattunk még olyan gyorsan, kényelmesen és energiatakarékosan új autót, mint most. Ezt ígéri egy új, hazai fejlesztésű alkalmazás, a carfinder.

Mit kapunk a pénzünkért?

A carfinder nem ígér kevesebbet,mint hogy drasztikusan leegyszerűsíti annak a dolgát, aki új autót szeretne vásárolni magának. Az oldal létrehozóinak szándéka szerint végre egy helyen megtalálhatjuk a gyártók modelljeit minden tulajdonsággal együtt, így könnyen összehasonlíthatjuk azokat. Kipróbáltuk mit tud ez az óriási online autószalon.

Teljesen mindegy, hogy valaki kívülről fújja a Totalcar összes cikkét, vagy csak színük alapján tudja megkülönböztetni az autókat, ha új kocsit venne, ugyanúgy kezdi a keresést. Felméri hogy mennyi pénze van a célra, eldönti hogy mit kell tudnia leendő autójának, és körülnéz, hogy mit kínálnak neki a gyártók. A körülnézés a carfindernek köszönhetően sokkal egyszerűbb lett.

Eddig a gyártók és forgalmazók oldalait végigjárva, jegyzetelve, pdf katalógusokat böngészve, excel táblázatokat gyártva kezdtük a keresést. Rengeteg munka árán juthattunk el odáig, hogy tisztában legyünk azzal, pénzünkért milyen méretű, tudású, fogyasztású autót vásárolhatunk. Most mindezt egy helyen megtaláljuk.

Az autók küzdenek a vásárlókért

Az első lépésben megadhatjuk, hogy milyen méretű autót szeretnénk, mennyi pénzt szánunk rá, majd jöhet igényeink részletezése. Szűkíthetjük a kört fogyasztás, üzemanyag, extrák, márka, és még rengeteg tulajdonság szerint. Aki egy adott márka, típus iránt érdeklődik, az annak különböző felszereltségű modelljeit is összehasonlíthatja.

A lényeghez innen egyetlen kattintás vezet. A nekünk tetsző modellre bökve jutunk a „Küzdőtérre”, ahol az általunk kinézett kocsi konkurenseivel csap össze értünk, itt minden tulajdonságuk, extrájuk és gyengeségük összevethető. Tanulságos például, hogy autózási szokásaink alapján kalkulálhatunk az éves üzemanyagköltséggel, könnyen kiderülhet, hogy gyorsan behozza a drágább, de takarékosabb modell az árát.

A számunkra fontos extrák beállításaival is érdemes elszórakozni, és megnézni, hogy mit kapunk adott felszereltségű modellhez. Mindezt gyorsan, idő- és energiatakarékosan, hatékonyan: a carfindert használni épp olyan, mint egy jó autót vezetni. Még „assistance” szolgáltatás is jár hozzá: ha valamelyik funkciót nem értjük, a bárhonnan elérhető tutorial segít. Nem véletlen, hogy a világ legfejlettebb új autó kereső szolgáltatásaként hirdetik alkotói.

Ezt a fejlettséget tapasztalhatjuk meg akkor is, amikor az oldal „gondolatolvasó” funkciójával szembesülünk. Pontosabban azzal, hogy saját korábbi kereséseink és a többi, hasonló érdeklődési körű felhasználó viselkedése alapján személyre szabott ajánlatokat kapunk anélkül, hogy az adott modellre keresnénk. Mint amikor a sarki zöldséges a pult alól veszi elő a nekünk félrerakott ananászt, mert tudja jól, hogy szeretjük.

Út a kereskedésbe

Persze aligha fogunk valaha autót rendelni a netről, a próbakör, az áralku és a vásárlás helyszíne a kereskedés marad. A carfinder ebbe az irányba is megnyitja az utat, megnézhetjük, merre van a legközelebbi szalon, bejelentkezhetünk tesztvezetésre, kérhetünk árajánlatot, akcióra figyelmeztető üzenetet.

Érdemes is innen továbblépni, miután tájékozódtunk. Az oldal üzemeltetői ugyanis közvetlenül a vezérképviseletekkel vannak kapcsolatban, így villámgyorsan a legújabb információk birtokába kerülnek, és meg tudják szerezni a legjobb árakat.

Az nem kérdés, hogy annak, aki új autót venne, érdemes a carfinderen körülnézni. Ugyanakkor az alkalmazás remek móka és tanulságos élmény mindenkinek, aki kicsit is érdeklődik az autók iránt. Rá lehet csodálkozni az árazás furcsaságaira, az olyan különleges extrákra, mint például az öngyógyító fényezés, vagy épp az elektromos autók brutális árára. Érdemes időt szánni az oldal megismerésére, elkerülve, hogy utólag megbánjuk döntésünket, amikor esetleg rájövünk, hogy a pénzünkből gazdaságosabbban is kijöhettünk volna.

Ezt a cikket nem a Totalcar szerkesztősége készítette. Bővebben a PR cikkről, mint hirdetési formátumról itt olvashat.