2019.09.26. 15:50

A nyirádi 24 órás verseny a hülyék gyülekezete. Összegyűlik kb. ezer ember, hogy egy hétvégén át szívjon a porban, mocsokban, minimál alvással vagy anélkül, és mindezt önként, vigyorogva. A leghülyébbek még végig is live-ozzák.

A 73. helyről rajtoltunk, Gerő kezdett, ő a legjobb pilótánk, feljött a harmadik helyre, majd Pitya folytatta, három óra után az első helyen voltunk. Jó volt a kedvünk, úgy éreztük, nem volt hiába a sok munka, de leesett az önindító (a mi hibánkból, szerelési hiba), letestelt, és leégett a kábelkorbácsunk. Is. A zárlat vitte magával az vezérlő elektronikát, önindítót, generátort, és az immobilisert. A szerelő csapatunknak hála, közel három óra múlva versenyben voltunk megint, de a 62. helyen.

Később a Borsa ütközött, hátrament a jobb oldali futómű tíz centit, a gumi beleért a doblemezbe, megjavítottuk, újra mentünk. Várda Laci következett, szépen ment, gyors volt, nem ütközött, utána jöttem én, felhoztuk az autót az 54. helyre. Sajnos a korábbi ütközés következtében megsérült a féltengely csuklója, és alattam eltört, ráadásul az axiál is kijött a helyéről, levontattak, megcsináltuk, megint mentünk. Az 54. helyről ismét a 62-en találtuk magunkat. Megint elkezdtük a felzárkózást, de a gömbfej kijött a csonkállványból a biztosító csavaron át. Kétszer.

Csonkállványt cseréltünk, és túlélő üzemmódra váltottunk, csak érjen be. Az utolsó fél órában már melegedett a vizünk megint, mert kiment a ventilátor biztosítéka, de már nem jöttünk le; fűtéssel kordában lehetett tartani a hőmérsékletet. Az utolsó körökben a váltóbovden is szétjött, nem lehetett váltani, harmadikban kuplungcsúsztatással fejezte be Borsa a versenyt. A 46. helyen, de befejeztük. Az eredményeket itt nézhetitek meg.

Nagyon egyben van a csapat, a szerelő gárda zseniális, a Fater, Stump Bandi, Borsa, Várda Laci, Horváth Gabi és Gerő mindent megoldottak. Szerencsére vettem egy borult donorautót, különben már a kábeltűznél kiestünk volna, utána a féltengelytörésnél, meg a csonkállvány problémánál, de így végig tudtunk menni.

Amikor ment az Ignis, tényleg osztotta kúpot, de ekkor már túl volt egy versenyen, és most szétrúgtuk kukára, nincs mit szépíteni. Jövőre az alapoktól gondoljuk újra, és már körvonalazódik egy másik autó. Az Ignist úgy hagytuk, ahogy lejött a pályáról, az október 5-én a Parkoló Parádén megnézhetitek élőben a verseny mocskában tündöklő Kúposztót.

Fontos információk az következő Totalcar Parkoló Parádéról!

A vírushelyzetre való tekintettel a 2020-ra tervezett Parkoló Parádék elmaradnak. Jövőre remélhetőleg újra találkozunk. Addig is mindenkinek kitartást, és vigyázzatok magatokra!

Parkoló Parádé a Totalcaron

Ilyen volt az év első Parkoló Parádéja
Aki nem volt ott, most megnézheti a többieket, aki ott volt, megnézheti magát. Képek, videók minden mennyiségben!
Jobb a prémium benzin a sima 95-ösnél? Tényleg árt az E10?
Minden benzinnel és gázolajjal kapcsolatos kérdésre választ ad a Totalcar Mesterkurzus előadása Dr. Zöldy Máté motor- és üzemanyag-szakértővel.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalcart, és ettől mi éhen halunk.

A TC olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TC-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.