
A Beijing Motor Show-n adott interjújában Amadeo Felisa, a cég elnöke hivatalosan is tagadta a korábbi felvetéseket, miszerint hathengeres motort terveznek az új Ferrari Enzóba. „Egyáltalán nincs kilátásban, hogy a Ferrari hathengeres motorokat gyártson. És nem is lesz, ameddig a Ferrari tulajdonosok nem mutatnak igényt a kisebb hengerűrtartalmú erőforrások felé.”
„A jelenlegi felfogás szerint az autóban rejlő lehetőségeket döntően a hengerek száma határozza meg. Nem véletlenül fejlesztünk olyan hibridhajtásokat, melyek a V8-as és V10-es motorokkal lesznek működőképesek” - utalt Felisa arra, hogy a V6-os Enzo interneten terjengő pletyka volt csupán.

Amadeo a későbbiekben arra is kitért, hogy az Enzo számos karosszériaeleme karbonból készül ugyan, de ezt a technikát a mindennapi utcai autók gyártása során egyelőre nem kívánják alkalmazni. „A karbontechnológiát továbbra is csak a limitált példányszámban készített, nem mindennapi használatra készült autóinkban fogjuk alkalmazni, mint amilyen az Enzo is” - mondta. „Az az igazság, hogy nincs senki tisztában azzal, mi is történik pontosan akkor, ha egy ilyen karbonelem megsérül. Illetve, tegyük fel, eltelik húsz-harminc év; mennyiben változik meg addigra a szénszálas alkatrészek struktúrája? Én csak a repülőgépiparról tudok, akik már hosszú távú tapasztalattal rendelkeznek karbonfelhasználás terén, de az egy nagyon másfajta igénybevétel.”

„A nagy karambolokat leszámítva jelenleg bármelyik Ferrari-tulajdonosnak lehetősége van arra, hogy sérült autóját megjavíttassa. Ezt nem akarjuk kivenni a kezükből.”
Felisa végül elárulta, hogy a 2012-ben debütáló új Enzót közvetlen befecskendezéses, ikerturbós, V8-as motor fogja hajtani.
