Tökéletesre csiszolta a 911 GT3-at a Manthey Racing

2021.12.19. 15:26

3996 köbcentis, szívó hathengeres bokszermotorja 8400-as fordulaton adja le 510 lóerős teljesítményét és 6100-nál 470 Nm nyomatékát. A Porsche 911 GT3 hatgangos kézi váltóval 3,9 másodperc alatt gyorsul 100-ra, de a 7 sebességes PDK-val ez csak 3,4 másodperc. 320 km/órás végsebessége is jelzi, hogy veszett gyors gép ez, de távolról sem ez a lényege. A 911 GT3 igazából egy olyan rendszámos sportautó, amiben minden azért van, hogy versenypályán legyen jó vele küzdeni az idő ellen.

Kettős keresztlengőkaros futóműve, kagylóülései és a hátsó ülések helyére szerelt bukócső is arra utal, hogy a Porsche komolyan gondolta. A Manthey Racing a motorjához hozzá sem nyúlt, de kihozták belőle, ami még benne volt. Mindezt továbbra is úgy, hogy alkalmas legyen a mindennapi használatra.

Állítható karakterisztikájú felfüggesztést, fonott fékcsöveket és új fékbetéteket kap a GT3-as a jobb kezelhetőségért, az OM-1 magnézium felnikre pedig hátul szénszálas tányérokat pakoltak, hogy jobb legyen az aerodinamika. Légterelők kerültek az első lökhárítóra, áttervezték a karbon hátsó szárnyat és a diffúzort is.

Ezekkel a finomításokkal a Porsche 911 GT3 gyári 6 perc 59 másodperces idejénél gyorsabban fut körbe a Nordschleifén a Manthey Racing GT3-asa.

Visszapillantó

A Totalcar heti összefoglaló hírlevele

Keddenként kedveskedünk neked egy olyan cikkválogatással, amiket szerintünk mindenképp érdemes elolvasnod az előző heti term(el)ésünkből. Ráadásul szívhez szóló előszót is írunk hozzá! Iratkozz fel, hogy legyen miért várni a keddet!



Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalcart, és ettől mi éhen halunk.

A TC olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TC-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.