3996 köbcentis, szívó hathengeres bokszermotorja 8400-as fordulaton adja le 510 lóerős teljesítményét és 6100-nál 470 Nm nyomatékát. A Porsche 911 GT3 hatgangos kézi váltóval 3,9 másodperc alatt gyorsul 100-ra, de a 7 sebességes PDK-val ez csak 3,4 másodperc. 320 km/órás végsebessége is jelzi, hogy veszett gyors gép ez, de távolról sem ez a lényege. A 911 GT3 igazából egy olyan rendszámos sportautó, amiben minden azért van, hogy versenypályán legyen jó vele küzdeni az idő ellen.
![](https://kep.index.hu/1/0/4114/41144/411446/41144679_7bcdf052de9b8dea7dc70f80e3d05a27_wm.jpg)
Kettős keresztlengőkaros futóműve, kagylóülései és a hátsó ülések helyére szerelt bukócső is arra utal, hogy a Porsche komolyan gondolta. A Manthey Racing a motorjához hozzá sem nyúlt, de kihozták belőle, ami még benne volt. Mindezt továbbra is úgy, hogy alkalmas legyen a mindennapi használatra.
![](https://kep.index.hu/1/0/4114/41144/411446/41144677_84111f317f2293cdcb6e3a9d71d10b17_wm.jpg)
Állítható karakterisztikájú felfüggesztést, fonott fékcsöveket és új fékbetéteket kap a GT3-as a jobb kezelhetőségért, az OM-1 magnézium felnikre pedig hátul szénszálas tányérokat pakoltak, hogy jobb legyen az aerodinamika. Légterelők kerültek az első lökhárítóra, áttervezték a karbon hátsó szárnyat és a diffúzort is.
![](https://kep.index.hu/1/0/4114/41144/411446/41144681_577c9e8cc55123b4781ffc031b3aadd6_wm.jpg)
Ezekkel a finomításokkal a Porsche 911 GT3 gyári 6 perc 59 másodperces idejénél gyorsabban fut körbe a Nordschleifén a Manthey Racing GT3-asa.
Visszapillantó
![](https://indexadhu.hit.gemius.pl/redot.gif?id=0thA4uchz4z8jgoCRrjw6uUUnKQFaphXhF49ybHqN0r.B7/stparam=uafodmjgku/fastid=gvsizggmkyvgllaijwbcnbspdnle/nc=0)