Fagylaltos Iramban - Furcsa lett ez a Super Bowl reklám
- A Häagen-Dazs Super Bowl reklámja a Halálos Iramban szereplőivel készült.
- Ez a márka első Super Bowl reklámja.
- Család.
A Super Bowl mindig egy kiemelkedő esemény az Egyesült Államokban, amit több mint százmillió (tavaly a CBS-en 120 millióan követték) nézőt vonz a tévé elé. Emiatt a reklámblokk fontos és nagyon drága, tavaly átlagosan hétmillió dollár (2,8 milliárd forint) volt egy 30 másodperces reklám vetítése. Az itt megjelenő reklámok ezért tipikusan magasabb minőséget képviselnek és/vagy furcsák, hogy megmaradjanak az emberek emlékezetében. A Häagen-Dazs jégkrém gyártó most a furcsa kategóriára megy, méghozzá a Halálos Iramban főszereplőivel.
A félperces reklámblokkjuk sztorija rém egyszerű: Vin Diesel és Michelle Rodrigez egy Camaróban ülve menekülnek, majd Rodrigez elővesz egy jégkrémet, ami miatt már inkább lassan haladnak és úgy örülnek neki, mint majom a farkának. Aztán melléjük ér Ludacris egy Jeep Gladiatorban, hogy mi lett a gyors élettel? Erre pedig Vin Diesel elsütötte a mémmé vált de nem ma/Not today mondatot, és továbbkrúzolnak a naplementébe, miközben szól a Smokey Robinson - Cruisin'.
Ez a Häagen-Dazs első Super Bowl-reklámja, amelyre a vállalat marketingvezetője, Rachel Jaiven korábban azt mondta, hogy ez egy jelentős esemény a márka számára. A kérdés már csak az, hogy
