Soul: fiatalos márkanév a Kiától?

2008.02.19. 14:46

Úgy néz ki, az idei Genfi Autószalonon találkozhatunk a koreaiak új márkájának első tanulmányaival.

A Kia vezetése állítólag ugyanarra készül, mint a Toyota a Scionnal. Egyes modelljeit Soul márkanéven kezdi forgalmazni, abban a reményben, hogy így a fiatalabb vásárlók figyelmét is felkelthetik. A Scion sikeresnek tűnik Amerikában, de Európában a Daimler csúnyát bukott, amikor hasonlóval próbálkozott a Smart márka bevezetésekor, majd bővítésekor, így a Kia részéről bátor lépés, hogy márkanév-alapításba kezd.

Annyi már most látszik, hogy a kezdő lendület megvan. Az idei Genfi Autószalonon három Soul tanulmányt is bemutatnak, amelyek közül eddig csupán egyről közöltek részletfotót, a Soul Burnerről. Egyelőre úgy néz ki, az autó gyakorlatilag a 2007 elején bemutatott Kia Soul átalakított változata, szokatlan matricázással és felnikkel.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalcart, és ettől mi éhen halunk.

A TC olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TC-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.