2019.04.16. 15:22

A Citroen Xsara Picassót szokatlanul hosszú ideig 1999 és 2010 közt gyártották és manapság akár félmillió forintért vehetünk ilyen egyterű családi autót a magyar piacon. A kétféle egyhatos benzinessel, kétféle egyhatos, illetve egy kétliteres turbódízel motorral gyártott típusnak létezik 1,8 és kétliteres, benzines változata is, melyek közül az utóbbi csak automata váltóval készült és igazi ritkaságnak számít. Spacsek úr autója éppen ilyen, napi használatban van, de egy ideje 25 litert fogyaszt száz kilométeren és ez még csak az egyik probléma. A többi az igazán elkeserítő, illetve az, hogy a korábbi javítási kísérletek során tovább rontottak a Picasso állapotán.

A MűhelyPRN-ben a Totalcar olvasóinak autóit vizsgáljuk át a Pryma Autócentrumban. Az átvizsgálásért ezúttal senkinek nem kell fizetnie, de nemcsak az autó gazdája nyer, hanem mi, a sorozat tanulni vágyó készítői és a nézők is. Ajelentkezéshez kattints erre a szövegrészre , majd töltsd ki a Google-űrlapot! A kiválasztott autók gazdáival hamarosan felvesszük a kapcsolatot és mindent megtudhatnak a forgatásról, illetve az átvizsgálásról.

Korábbi cikkek a Totalcaron

Magyar népautó 1,5 millió körül
Dávid Opel Astrája rosszabbul megy mint egy 1,2-es Corsa. A magyarázat fájdalmasan kézenfekvő.
Az egyik legolcsóbb használt Mercedes
Egymillió körül mennek a Krisztiánéhoz hasonló kompresszoros kombik. Ez is egy rozsdakupac, vagy élhető választás?