2019.10.22. 14:04

Egymilliótól indulnak az árak és te azt gondolod, egyszer az életben neked is lehet egy jó turbóbenzines örömautód, ezért veszel egy 2006 utáni Mini Cooper S-t. A dráma valahogy így kezdődik és ismétlődik végtelenszer, mert a második újkori Mini-generáció közvetlen befecskendezésű motorcsaládja, az úgynevezett Prince (vagy N14) széria sokáig súlyos gyerekbetegségekkel küzdött. Olajlerakódások, hengerfejhibák, turbóhalál, teljes motorkatasztrófa. Nem véletlen, hogy kíváncsiak voltunk Gergő gondosan kiválasztott, márkakereskedésből vásárolt, keveset futott, végig szervizkönyves Cooper S-ére. Spoiler: 100 ezer kilométernél kért egy hengerfej-felújítást... A 2008-as autót ezúttal is az Avalon Bosch Car Service-ben vizsgáltuk át.

Korábbi epizódok:

Árt a Mustangnak, ha otthon szervizeled?
Gazdája szereti az autót, de hanyagolja a márkaszervizeket, ezért otthon javította és karbantartott a V8-as sportkocsit. Ártott neki? Nézd meg!
Nagyon nehéz kárt tenni benne...
...de nem lehetetlen. Elmondjuk, mikre kell figyelned a guru szerint, ha jó Prius III-at szeretnél venni és nem akarod kinyírni.

Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalcart, és ettől mi éhen halunk.

A TC olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TC-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.