2020.06.08. 15:51

A Lexus LS400, vagy ahogy Japánban nevezik a Toyota Celsior a legfelső polcról származik. A márkával együtt keletkezett, tervezői az amerikai piacot célozták vele, de a célkeresztben a Mercedes S osztály állt. Akkoriban még nem volt egyértelmű, hogy ez az autó több szempontból is túlszárnyalja majd az etalont, például tartósabb és problémamentesebb lesz mint a kilencvenes évek Mercedesei. Ezúttal az elsővel szinte azonos küllemű, ám teljesen új konstrukciónak számító második generáció (XF20) egy példányát mutatjuk meg a Fotelnepperben. Az autó 1995-ös, motorja a jól ismert 1UZ-FE kódú 32 szelepes V8-as benzines, amelyről legyen elég annyi, hogy még így, huszonöt év és sok százezer kilométer után is hibátlan a hangja. A többit nézzétek meg alaposan a videóban, majd pedig ítéljétek meg az autó állapotát és várjátok a MűhelyPRN 65. epizódját, amelyben jön a meglepetés: így vészelte át az évtizedeket a világ talán legtartósabb autója. Addig Fotelnepperek, előre!

Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalcart, és ettől mi éhen halunk.

A TC olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TC-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.