2020.08.31. 17:26

A Volkswagen T4 sorozat ép példányainak ára kezd kilőni az űrbe és ez nem véletlen. A kilencvenes években új koncepcióval állt elő a Volkswagen, amikor leváltotta az addig közvetkezetesen farmotorral szerelt, sokáig bokszer vagy gyenge dízelmotorokkal kínált Transportereket. A T4 mai szemmel is teljesen vállalható holmi, ráadásul ez itt valaha csúcsmodell volt, hiszen Multivan, amelynek orrába kedvenc dízelünk a 2,5 TDI került. Vajon mennyire maradt használható és szerethető ez a példány több mint 400 ezer kilométerrel a háta mögött? Nézd meg alaposan a Fotelnepperben és dönts, majd pedig jöjjenek a meglepetések a MűhelyPRN 72. epizódjában, ahol sztárlakatosunk, Misi is elmondja véleményét a buszról és társairól.

Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalcart, és ettől mi éhen halunk.

A TC olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TC-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.