2020.11.18. 16:57

Egy kifejezetten gyakori, semmilyen szempontból nem különleges autó sorsa általában ez. Az első tulajdonos még sokat fizet érte, szalonban veszi át, márkaszervizbe hordja, imádja, óvja. Aztán, ahogy telnek az évek, az autó lassan lecsúszik a turmixgép szintjére: használják, de csak akkor éreznek iránta valamit, amikor lerobban. A Toyota Yaris első generációja hihetetlenül tartós autó, szinte semmi rosszat nem hallani róla, ezért a Yarisok sorsa általában drámai véget ér: pizzát hordanak futárok alatt, olcsó bérautóként húzzák az igát, amíg el nem fogy a sosem cserélt olaj a motorból és/vagy közben lassan elporladnak. Blanka autójának állapota még a fenti összefüggések ellenére is nagyon megdöbbentett bennünket, amikor alaposan átvizsgáltuk az Avalon Bosch Car Service-ben. Erről szól a MűhelyPRN 83. epizódja.

Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, vizsgáltassa át szakemberrel!
Ismerje meg TotalCheck használtautó-átvizsgálási szolgáltatásunkat.

Korábbi epizódok:

Novoth Tibi bevállalta, de te csak óvatosan!
Benzines is, Multitronic automata is – nem a legjobb hírben álló A4-konfiguráció, viszont a tulajdonos rengeteg szeretettel és pénzzel áll hozzá.
Aki a szíve mélyén BMW-s, az is marad!
Nagyon ritkán lehet látni már a második 5-ös BMW generációt, Mario viszont nem dicsekedni jött, kíváncsi, mik az autó hibái és mennyit kell költenie rá.

Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.