Váltás világos nézetre
-
cinquecento
„Egy igazi magyar autó... agyongányolt fos”
-
-
-
vectra b
24 éve ül ugyanabban az autóban
-
-
-
-
land cruiser
Afrika előtt beugrottak az Avalonba
-
black star speedway
Ford Mustang Mach 1 vs Mach-E // Villanyautózunk Fordokkal! – 4. rész
-
-
mustang
Használd a telefonod kulcsként!
-
-
-
-
-
villanyautózás
Ezért jó, ha egy villanyautónak nagy akkuja van
-
crossover
Villanyautót a népnek!
-
-
-
-
-
quattro
Online aukcióról, látatlanban
-
-
-
courier
Pár szerelő elvérzett rajta
-
-
multiair
Netes útmutató alapján vette
-
-
-
-
-
-
roadmovie
Roadmovie 26. Megjöttem, ez az én kocsim
Melyik a kanosabb: a Porschék két véglete
Erőmérő: Porsche 911 Turbo (996) és Porsche 238 traktor
A 911 Turbo sem gyakori, de sokkal ritkább a 238-as dízel traktor! Mindkettő Porsche, és a két végletet képviselik: az egyik egy lassú munkagép, a másik pedig gyors és a boldogságot szolgálja. Ugyanakkor a jelenben összeérnek, mindkettő szeretett hobbieszköz az ünnepnapokra. Már csak az a kérdés, hogy a padon tudják-e, amit a számok ígérnek?

Kölyökkoromban a 959 volt nagy kedvenc. Szótárral olvastam a kezemben olvasatam róla a cikkeket a német magazinokban, és bamultam megbabonázva a képeket. Változó nyomatékelosztás, üreges felniküllők, regiszter turbóelrendezés, 6 fokozat, léghűtéses henger, folyadékhűtéses hengerfejek... egyszerűen álom. Aztán ez a 911 turbó 2001-ból tudja ugyanazt a 450 lóerőt, olcsóbban, több kényelemmel - igaz, nagyobb tömeggel. És már ez is 21 éves.

A 911-es lábon jött, míg a 238-ast tréleren hozta a gazdája. Már a fotózásnál szép kis csapat érdeklődő jött össze körülöttük, tényleg érdekes mindkettő. Hogy a high-tech hathengeres boxer vagy a chiptuning-mentes diesel az izgalmasabb, azt mindenki döntse el maga!

A kíváncsiság a legjobb szó, ami jellemezte a helyzetet: engem a mérés, másokat a traktor és a boxer hangja érdekelt leginkább.
És egy utolsó érdekesség: Walter Röhrl is vezetett Porsche traktort, illetve a gyári reklám mellett se menjünk el szó nélkül, mert vicces!
Illetve ne felejtsétek el: nagyon jó nekünk, ha nyomtok egy lájkot; ha tetszett, oszd meg és jelentkezzetek autóitokkal a jelentkezési űrlap kitöltésével, akár korszerűbb összkerekes vagy/és elektromos autóval is, lájkoljátok a Totalcar.hu-t a Facebookon, és kövessétek be Youtube-csatornánkat!
Korábbi epizódok:
- Négyütemű Trabant, némi extrával
- Volt egyszer 26 lóerő a kétütemű Trabant, majd jött a 4 ütemű, 40 lóerővel. De mi van, ha még több kellene? Az Erőmérő mai műsorából kiderül!
- A mi autónk turbóval a mérőpadon!
- Az SX-4 S-Cross minden bizonnyal nem pályázik a legszebb Suzuki címre, turbómotorjától viszont sokat várunk.
