"Nyilván nem bírom ki, hogy ne írjam le, hogy negyedszázad, baszki, de hát ez van, egynegyed évszázada létezik a Totalcar, isten éltesse. Ebből én vagy 15 évet töltöttem benne, több hullámban, több pozícióban, a maradékban meg internetet találtam fel az anyavállalatnak, az is jó nagyon volt. Pláne, mert közben igazából szinte végig tévéztünk, szóval simán végigdriftelhettem a Szent Bernát-hágót egy GT86-tal olyankor is, amikor a hivatalos állásom semennyire se a Totalcar volt. Remélem, már elévült, és végre nyugodtan alhatok."
Bazsó Gábor, azaz Karotta teljes búcsúposztját itt olvashatod. Mellette Molnár Barbara ügyvezető igazgató és Balló Marcell lapigazgató is távozik az újságtól:
"Ez az utolsó publikációm a Totalcar színeiben. Nem tudom pontosan mit hoz a jövő, de egy biztos: nem tűnök el örökre az újságírás világából. A Bamako Rally marad, a Peugeot épp felkészül, a Vérlovag-vizsgám holnap lesz, a Bálnáról pedig továbbra is jönnek majd a posztok. A KRAFT pedig dübörög tovább, hiszen épp most készült el a magaságyás, épül az ól, jönnek a tyúkok, és indul a háztáji farm projekt is az autók mellett." A teljes búcsúposztot itt találod.
Reméljük, hogy mindannyiukkal és/vagy online tartalmaikkal találkozunk a jövőben, az eddigieket pedig megőrizzük. Néhány a legjobbak közül:
Karotta:
Marci:
27 év, 35 ezer kilométer: Toyota-lelet budapesti garázsból
A Riviérán kezdődött, és Peugeot-val végződött – az 5500 kilométeres próbaköröm naplója