2014.02.18. 11:48
32 hozzászólás

Escort_mk1_harbour_white.jpg

Ha Stump Bandi vagy én későn érünk haza, annak sok esetben a BDA/BDG az oka. A BDA/BDG egy drog. Beépül az agyunkba és nem ereszt, havonta legalább kétszer kéri a szervezet az adagját, ilyenkor - általában - brit, ír vagy skandináv rali-bajnokságok videót KELL néznünk. Legalább 8-10 perceseket, ilyen hosszban már tutira akad legalább egy BDA/BDG. És a hozzávaló autó, leginkább egy kutyacsont-Escort.

Bármi mehet előtte-utána, lehet az 928-as Porsche (mert olyannal is raliznak), Stratos vagy hathengeres Volvo, szemünk csak akkor lábad könnybe, amikor feltűnik egy ilyen apró, széles kerekein, húsos gumijain, masszív szélesítésekkel és a géptető alatt üvöltő duplavezérműtengelyes, kétliteres Cosworth-motorral (amit az ősrégi Kent-blokkból reszeltek szabadidőben, miközben a legendás DFV-n dolgoztak). Egy autóforma autó, könnyű, erős, hátsókerekes, csodálatos. Egy John Wilcox-féle BDA/BDG-Escortért és egy murvás erdei útért cserébe simán odaadnánk Csik egész garázsát (bocs, Kopasz). 

Mai nosztalgia-posztunkat olvashatták.