2021.04.28. 14:56
0 hozzászólás

Korábbi posztunkban azt kértük, írjátok meg azokat a vicces/tanulságos/érdekes/emlékezetes történeteiteket, amikor nem indult a kocsi. Kaptunk egy nagy csokorral (Köszi!), majd a legjobbakat kiválasztva átadtuk a végső döntést, hogy melyik két író nyerjen Osram akkutöltőt vagy gyorsindítót. Íme a nyertes történetek, jó szórakozást!

A kép illusztráció
A kép illusztráció

Adam21013 története:

Sziasztok! 2006.11.26.: Én 18 éves autószerelő tanuló. Tanműhelyben megfeszített munka, frankó „váltókerülős” 4-2-1 leömlő + 60-as rendszer került szeretett 1200-as Ladám alá. Kapuzárásig csavaroztam.

2006.11.27.: Tánciskola–bemutatóbál. Aznap úgy éreztem magam, mint az amerikai tinifilmek hősei. Volt egy jó autóm, enyém volt, nem anyuka városi cirkálója kölcsönbe. Jó hangja volt, ha kellett ment keresztbe, rajtam az új öltöny, kezemben a virág, és a csöcsös csajom már várta az érkezésem.

Megérkeztem, a gondok akkor kezdődtek, amikor kinyitottam a páromnak az ajtót. Leállít, kulcs ki, jobb ajtó nyit, csaj beül, ajtó becsuk, beszáll, indít, NyöhNyööhNyöööh...

Sebaj autószerelő vagyok/leszek, a Zsigán meg van kurbli-lyuk, kurbli a csomiban.

1: Csomagtartóba behajoltam, a belógó gondosan megzsírzott zárnyelv mintát rajzolt a galléromra (ezt később, a bálteremben vettem csak észre).

2.: Jött egy másik jármű, így félre kellett tolnom az autót. Közben a makkos cipőmmel egy bokáig érő pocsolyába léptem. Ezt mondjuk azonnal észrevettem.

3.: Kurblizásra semmi, akkusaru tűzforró, itt megvilágosodtam, a frissen felrakott 4-2-1 kipufogó elégette az Önindító-pozitív kábel szigetelését, a kábel letestelt, zárlat. Mondtam már, hogy esett az eső?

4.: Indítózni nem tudok, az akku a zárlat következtében lemerült, 2 db hagyományos hengeres bizti kiment , műszerfalon halvány visszajelzők, bikakábel nincs nálam, utolsó lehetőség: hiányzó biztik pótlása 1-1 bejárati ajtó – teraszajtó kulccsal (Az Elzett kulcs pont Zsiga-bizti méret) majd teljes erőből kurblizás....Sikerült.

Elmentünk bálozni, a fényes bálterembe érve vettem észre, hogy agyonáztam, ingem nyaka, öltönyöm ujja, kezeim koszosak, megizzadtam, cipőmből, zoknimból csöpög a víz....szóval pont mint a tinifilmekben, csak átmentem a Lúzer kategóriába.

Bónusz: Jó középiskolás módjára stikában ittunk a mosdóban, a párommal hozzánk már taxival mentünk. Szüleim, hogy ne zavarjanak, a nagymamánál aludtak.

Kulcs?....biztitáblában.

meromokus története:

Egy ideje már nem volt tökéletes az aksim, ennek tudatában sétálok a parkolóban az autó felé, kb. 3 autónyira tőlem áll egy srác bikakábellel a kezében, megszólított:

- Szia, siettek? Segítenél bebikázni?

- Szia, sietünk, de persze segítek, csak akkor előbb te segíts betolni az enyémet, kérlek :)

Betoltuk az én autómat, sajnos az övét nem sikerült bebikázni a gagyi kábel okán, ekkor arra jutottunk, hogy csak be kéne tolni az övét is.

Az ő szemszögéből ő tűnt a tapasztalatlanabbnak, ezért engem ültetett be a kocsijába, míg ők tolták a barátnőmmel (a kocsit.)

Na így vezettem először 2 literes Mitsubishi Lancert, szerencsére kellett is mennem egy kört a tömb körül, mert nem tudtam félreállni. Figyelembe véve, hogy a lánnyal később szakítottunk, érdemes lett volna otthagyni a nőt azért autóért.

A felhívás kollégánkat, Csipszer Mátét is megihlette, az ő történetét ide kattintva olvashatjátok.

Adam21013 és meromokus, gratulálunk! Kérlek vegyétek fel velem a kapcsolatot ide kattintva. 

Osram BatteryCharge és BatteryStart

BatteryCharge – akkumulátortöltők

A töltőcsalád három féle termékből áll, a Battery Charge 904, 906 és 908. Ezek az egyedi, intelligens töltők minden típusú – beleértve a lítium-ionos megoldást is ­– 12 V-os akkumulátorok töltésére alkalmasak, sőt a 908-as modell 24 V-os akksinál is használható. Mindegyik változat 9 fokozatú töltési ciklussal működik – lítiumnál 7 ciklussal –, amely védi az akkumulátort a hidegebb idő vagy hosszabb leállás esetén. A töltők digitális LCD-kijelzővel és háttérvilágítással rendelkeznek, sőt a beépített biztonsági funkció felcserélt póluscsatlakozás esetén megakadályozza az elektromos rendszer károsodását. A gyártó 2 év garanciát biztosít!

További információkért kattintson ide!

BatteryStart – lítiumos gyorsindítók

Az OSRAM gyorsindítócsaládjában négy modell közül lehet választani. A kicsi, kompakt BatteryStart 200, 300 és 400 könnyen elfér a csomagtartóban, a kesztyűtartóban vagy az ajtózsebben. A negyedik családtag a BatteryStart Pro 700 elsősorban autószerelő műhelyek számára ajánlott, könnyedén beindítja akár a 8 literes benzinmotorokat és a 6 literes dízelmotorokat is. Az eszközök integrált LED lámpával és powerbank funkcióval rendelkeznek. 230 V-os hálózatról típustól függően 2-4 óra alatt újratölthetők, sőt a Pro 700-as az autó generátoráról akár 60 másodperc alatt is, ha közvetlen használat előtt teljesen fel volt töltve. A beépített biztonsági funkció itt is megakadályozza az elektromos rendszer károsodását felcserélt póluscsatlakozás esetén. A gyártó 2 év garanciát biztosít!

További információkért kattintson ide!

A posztot az Osram támogatta.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalcart, és ettől mi éhen halunk.

A TC olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TC-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.