A VFTS-től az Alpináig - avagy hogyan építsünk versenyautót?
PARKOLÓ PARÁDÉ 22. - Mesterkurzus
Lendvai Zsolt másfél éve járt a Gabura Motorsportnál és érinthette meg a VFTS T16-ot, a ladások Szent Grálját, a 16 szelepes turbómotort.

A szeptemberi Parkoló Parádé Mesterkurzusán Gabura Krisztián fog előadni. Gabura Krisztiánról érdemes tudni, hogy 1993 óta foglalkozik motorépítéssel. Itt és most a nem vagy nem csak a VFTS Ladákról, hanem inkább arról fog beszélni, hogyan is kezdődött náluk a versenyautó-fejlesztés, hogyan fejlesztenek váltót, mi mivel van kapcsolatban a versenyautó építésben. Demonstrációs célból körbe lehet nyálazni egy kicsit átfaragott Alpina B3-at is.
Ahhoz, hogy meghallgathasd az előadást, nem kell mást tenned, mint az alábbi gombra kattintva megveszed a jegyed és eljössz szeptember 1-jén a Hungexpón tartott Parkoló Parádéra!
Az előadás mellett többek között lesz tűzoltási tanácsadás, élő Autódoktor, ha megéheznél, akkor pedig a foodtruck udvarban csillapíthatod éhséged.
- Ilyen volt az év első Parkoló Parádéja
- Aki nem volt ott, most megnézheti a többieket, aki ott volt, megnézheti magát. Képek, videók minden mennyiségben!
- Jobb a prémium benzin a sima 95-ösnél? Tényleg árt az E10?
- Minden benzinnel és gázolajjal kapcsolatos kérdésre választ ad a Totalcar Mesterkurzus előadása Dr. Zöldy Máté motor- és üzemanyag-szakértővel.