A VFTS-től az Alpináig - avagy hogyan építsünk versenyautót?

PARKOLÓ PARÁDÉ 22. - Mesterkurzus

2018.08.28. 18:04

Lendvai Zsolt másfél éve járt a Gabura Motorsportnál és érinthette meg a VFTS T16-ot, a ladások Szent Grálját, a 16 szelepes turbómotort.

A szeptemberi Parkoló Parádé Mesterkurzusán Gabura Krisztián fog előadni.  Gabura Krisztiánról érdemes tudni, hogy 1993 óta foglalkozik motorépítéssel. Itt és most a nem vagy nem csak a VFTS Ladákról, hanem inkább arról fog beszélni, hogyan is kezdődött náluk a versenyautó-fejlesztés, hogyan fejlesztenek váltót, mi mivel van kapcsolatban a versenyautó építésben. Demonstrációs célból körbe lehet nyálazni egy kicsit átfaragott Alpina B3-at is.

Ahhoz, hogy meghallgathasd az előadást, nem kell mást tenned, mint az alábbi gombra kattintva megveszed a jegyed és eljössz szeptember 1-jén a Hungexpón tartott Parkoló Parádéra!

Az előadás mellett többek között lesz tűzoltási tanácsadás, élő Autódoktor, ha megéheznél, akkor pedig a foodtruck udvarban csillapíthatod éhséged.

Közel 20 éves Porschéval letolni a Budapest-Bamako Rallyt
Nem csoda, ha az ember fél egy jól felszerelt korosodó prémium autótól, de van, aki a Bamako Rallytól sem ijed meg egy ilyennel.
Öt évet állt és 43 éves - letolták vele a Budapest-Bamako Rallyt
Nem az ellocsolható milliókon múlik, hogy az ember letolja a Bamako Rallyt, erre tökéletes példa ez az öreg zöldséges Merci.