Ilyen lesz a kétajtós Range Rover belseje

2018.01.27. 10:26

Tavaly decemberben  dobta be a köztudatba  legújabb ötletét a Land Rover: kétajtós kupé-SUV-val készülnek. Az ötlet önmagában nem teljesen új, hiszen az Evoque-nak is létezik kétajtós változata. Csakhogy most a felső kategóriában próbálkoznak az SV Coupéval, amelyről itt az első gyári fotó.

EMBARGOED-UNTIL-JAN-23-AT-7 01PM-EST-Range-Rover-SV-Coupe-Previe

 

Eddig csupán „kétajtós sziluettet” emlegettek, amiből még az sem volt teljesen biztos, hogy valódi kétajtós lesz-e a terepkupé, vagy csupán rejtett kilincses hátsó ajtókat terveznek egy kupétetős hobbiterepjáróra. A felülnézetes beltéri kép viszont egyértelművé teszi a dolgot: ezen valóban csupán két első ajtó látszik, amelyek ráadásul viszonylag rövidek is – nem ígérkezik könnyűnek a beszállás a hátsó ülésekre.

A prémium-SUV egyébként hátul is két főnek kínál helyet, nem padon, hanem két különálló ülésen. Ezzel megoldódhat a válltér problémája is: négy embernek minden irányban elegendő helyet kínálhat az autó. A kardánboksz végigfut az egész utastéren, így nemcsak a két első, hanem a két hátsó ülést is elválasztja egymástól. Afelől eddig sem volt kétségünk, hogy prémiumhoz méltó anyagokat használ majd kupéjához a Range Rover. Az elöl fehér, hátul sötétkék bőrülések varrása rombuszt formáz, a köztük húzódó kardánbokszot zebrafa borítja, és a kéttónusú műszerfalat is ilyen betétek díszítik.

Az SV Coupét teljesen új, független modellként emlegetik a Land Rovernél. Összesen mindössze 999 darabot terveznek belőle, amelyek mindegyikét a Jaguar Land Rover Special Vehicle Operations-nél szerelnek majd össze kézzel. A hivatalos bemutatót a márciusi Genfi Autószalonon tartják.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalcart, és ettől mi éhen halunk.

A TC olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TC-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.