Track Mode néven kap új pályaüzemmódot a Tesla Model 3 Performance. Kissé lazábbra veszik a menetstabilizáló beállításait, és közvetlenebbül fog reagálni a gyorsító pedálra is. A módosítások részeként a kétmotoros hajtás nyomaték elosztását is átdolgozzák. Nagyobb hangsúlyt kapnak a hátsó kerekek és fékezgetéssel próbálják a sperrdifi hiányát pótolni. Átdolgozták még az akkumulátor hűtését és a visszatermelő fékezést is a pályahasználathoz igazították.
![](https://kep.index.hu/1/0/2060/20601/206013/20601321_c7d0ca45f56e15b5c16cfa24f1ae3b43_wm.jpg)
Az újdonságot a népszerű tech csatornájáról ismert YouTube-sztár, Marques Brownlee lengette be, ő volt ugyanis az első, aki a kis Tesla Performance változatát vezethette. A Track Mode fejlesztését később a gyár is megerősítette.
Érdekes, hogy elektromos autók nem igényelnek komoly átalakításokat, lényegében elég a vezérlő programot átírni, jobban odafigyelni a hűtésre és kész is a sportos változat. Az más kérdés, hogy mennyire lesz képes tartani Elon Musk bizakodó ígéretét. Azért az M3 relatíve gyors. És több körön keresztül is tud gyors lenni. A Tesla Model S versenyváltozata pedig elmelegszik hamar. Talán a Model 3 esetében már tényleg sikerült felkészülni a hosszas pályázásra.
![](https://indexadhu.hit.gemius.pl/redot.gif?id=0thA4uchz4z8jgoCRrjw6uUUnKQFaphXhF49ybHqN0r.B7/stparam=uafodmjgku/fastid=gvsizggmkyvgllaijwbcnbspdnle/nc=0)