Az Autolib éveken át volt meghatározó eleme Párizs utcaképének. A Pininfarina tervezte Bolloré Bluecar elektromos kisautókat 2011 végétől 2018 közepéig használhatták a szolgáltatás előfizetői, akik mintegy 127 ezren voltak.
A háromajtós kisautók, amelyekből mintegy 4000 példányt állítottak forgalomba az évek során, azonban rendesen elhasználódtak, így nemrég kiárusítást tartottak az egykori Matra telephelyen Romorantinban. Bár alig hirdették a villanyautó-vásárt, állítólag csaknem kétszázan jelentkeztek, itt ugyanis fillérekért lehetett egy-egy autóhoz hozzájutni: 3700 eurót, azaz alig 1,2 millió forintot kértek értük.
A közel négyezer autót a következő hetekben újabb árveréseken értékesítik, és bár meglehetősen leharcolt járművekről van szó, felújítás után a műanyag karosszériás járművek ismét igen jól használhatók lehetnek, hisz 68 lóerős motorjuk van, és egy töltéssel akár 250 kilométert is megtehetnek.
Párizs városa egyelőre nem tervezi, hogy újabb autómegosztó rendszert támogasson, ami nagy részben az Autolib révén szerzett negatív tapasztalatoknak köszönhető. Azt mondják, ahelyett, hogy saját autójuk helyett használták volna a villanyautókat az emberek, inkább a tömegközlekedéstől vette el a fizető utasokat. Ezen felül az autók gyakorta estek vandalizmus áldozataivá, a megfelelő karbantartás és tisztítás híján pedig az évek során csökkent az előfizetők száma is.