Bizarr reklámot készített a Ford

2020.02.05. 15:30

Hétfő hajnalban a Kansas City megnyerte a Super Bowlt, de a Ford már a következő szezonra készül humorosnak szánt reklámjával. A amerikai-autógyártó megmutatta, hogy lehet majd rendhagyó módon használni a villany-Mustang elülső csomagtartóját.

Ahogy a Ford is hirdeti, a 136 literes csomagtartó kitűnően megfelel arra, hogy hidegen tartsa a lelkes szurkolók üdítőit. Csupán tele kell pakolni jéggel, innivalóval és kész is! Sőt, miután a jég felolvadt, a csomagtartó alján található fedéllel le is lehet engedni a vizet. Második ötletük hasonlóan kreatív volt, csak az üdítőt lecserélték zöldségekre, mártásokra, és garnélákra. Harmadik javaslatuk szerint 1000 darab csirkeszárnnyal is fel lehet tölteni az elülső csomagtartót, arra az estere, ha a fél szomszédságot meg szeretnénk etetni meccsnézés közben. Az utolsó ötlet szerint pedig baráti versenyt is lehet rendezni, hogy ki tud minél messzebbről betalálni a csomagtartóba labdával.

Ez mind remek ötlet, de valószínűleg lesz hasznosabb funkciója is Mach-E-nek.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalcart, és ettől mi éhen halunk.

A TC olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TC-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.