Megvan a legdrágább Suzuki magyar ára

2020.11.08. 09:45

Július óta nem titok, hogy egy átemblémázott RAV4-ben megtestesült a Suzuki és a Toyota friss együttműködése. Sőt, azóta már van Toyota-emblémás Vitara és Corollából lett Suzuki is, de az Across, a Suzuki RAV4-ese ér először hozzánk. Már az ára is megvan: 18,5 millió forintról indul.

2

Az Európának szánt Suzuki RAV4-ről, azaz az Acrossról az árán kívül már minden fontosat tudunk július óta. A Suzuki a konnektoros hibidváltozatot gyártatja a Toyotával, ami a Suzuki adatai szerint villamos üzemben 75 kilométeres hatótávot tud. Mindezt úgy, hogy az autóban amúgy egy 2,5 literes benzinmotor és két villanymotor dolgozik. A rendszer összteljesítménye tekintélyes, 306 lóerős, ami akkor érhető el, ha a 18,1 kWh-s akkumulátorban még van energia, az Atkinson-ciklusú benzinmotor önmagában pedig 178 lóerő leadására képes. Azaz az üzlettel a Suzukinak hirtelen lett egy erős városi terepjárója, amivel még csökkenteni is tudja a flottája CO2-átlagát Európában. 

Ahogy az várható volt, az Across a legdrágább darabként épül be a Suzuki kínálatába. Ezen a ponton érdemes megemlíteni a halvány emlékű Kizashit, ami 2011-ben 9-10 milliós árával próbálta feljebb pozicionálni a márkát a magyar piacon, kevés sikerrel. A 18,5 milliós árával az Across még ennél is magasabbra lő, bár ennyiért már a fullextrás alapmodellt adják, amivel a konnektoros városi terepjárók mezőnyében még csak nem is irreálisan drága. Hogy az ugyanilyen hajtású RAV4-hez képest mennyire az, még rejtély, azt ugyanis még nem árazta be a Toyota.

Hirdetésblokkolóval néznéd éppen a Totalcart, és ettől mi éhen halunk.

A TC olvasása ingyen van, de a működtetése nem: szerzőink és családjaik táplálkoznak, és ami fontosabb: rendszeresen tankolnak, pénzért.

Kérjük, engedélyezd a TC-n a hirdetések megjelenítését, vagy ellehetetleníted a működését annak, amit épp olvasni szeretnél.