2024.02.18. 15:37

A Toyota nem gondolt rá, hogy a később driftelésre tökéletesnek bizonyuló, könnyű hátsókerekes Corolla Levinből kabriót is kéne csinálni. Milyen torziós merevség? Ugyan már! Ez egy életérzés, ráadásul a legendás AE86 platformon, trükkös vászontetővel, 17 500 euróért.

Ha nem ismerted a Karosseriefabrik Voll KG-t, semmi gond, hisz a kisszériás egyedi karosszériákkal foglalkozó cég 66 év kemény munka után 1992-ben bezárta a boltot. 1985-ben viszont még pörgött az Opel Ascona C-alapú Hammond & Thiede kabriók gyártása, valahogy pedig ez a Toyota Corolla Levin is bekerült a műhelybe.

Nagy királyság, hiszen így egy normálisan bejegyzett német átépítésről beszélünk, az AE86 GT tizenhat szelepes 1,6-os motorjával, 124 lóerővel a hátsó tengelyen.

Zéró katalizátor, 15-colos alufelnik, illetve az ígéret, mely szerint 1996 óta ez csak egy a nyári szezonban használt, amúgy garázsban tartott és megkímélt Toyota. Ráadásul valójában egy targa, hiszen a Karosseriefabrik Voll nem aznap kezdte az egyedi kabriók gyártását.

Ha megkívántad, Alsó-Szászországban jelenleg 192 000 kilométerrel az órában, a tulaj szerint sérülésmentes állapotban eladó. Atiwe Käselochfelgen kerekek, hátsó spoiler, kék szövetbelső. Szerintem a konstrukció minősége láttán nincs is min gondolkozni.